door
Yopie » ma 15 jun, 2015 22:28
Bedankt weer voor de tips. Ik ga denk ik voor de helicoptertape, dat lijkt me wel wat, klinkt iig stoer. En m'n fiets kan wel wat stevigs gebruiken, hij wordt behoorlijk vaak mishandeld. Maar moet nog ff beter zoeken, heb nog niet echt de tijd gehad.
Ik gebruik ook zoiets voor m'n auto's, 'tröskelskyddsmassa' heet dat, ben daar erg tevreden over. Rij vaak over grus- en zandwegen en in de winter is er ook veel steenslag door het grindstrooien, en dat tesamen met zout en het smerige slijpsel van spijkerbanden vreet heel snel de auto op. Vooral net onder de portieren is het altijd één en al ellende. Het spul werkt perfect, is overschilderbaar, blijft lang zitten en is niet duur.
Zou het alleen nooit op m'n fiets doen, teveel gedoe en wordt nooit mooi, niet netjes glad enzo. Ga denk ik toch voor makkelijk en tape is wdb wel zeer eenvoudig. Maar het is wel interessant, dat plasti-dip.
Twijfel ook nog even om de fiets heel fleurig en kleurig aan te kleden, geeft gelijk een nieuwe hobby; breien (of is dit haken?). Wel vrolijk, misschien toch nog niet zo'n gek idee. En dan bij feestdagen of speciale gelegenheden een ander pakje/jurkje, zoals sommige vrouwen hun fluffiehondje tutten.
linkje van de gejatte foto's