Wat een resultaat! Erg mooi.
Een vraag: waarom gekozen voor zo'n stapel spacers bij het balhoofd ipv een langere balhoofdsbuis?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik denk, Marten kennende, dat hij dat in de eerste plaats niet mooi vindt.perik schreef:Wat een resultaat! Erg mooi.
Een vraag: waarom gekozen voor zo'n stapel spacers bij het balhoofd ipv een langere balhoofdsbuis?
Ik herken het zoemend geluid bij banden maar alleen wanneer ik fiets op strak asvalt en niet contant.Inge1 schreef: Verder hoor ik wel constant een soort van zoemend geluid - zoals vroeger de dynamo op de banden maakte. Ben er nog niet uit wat het veroorzaakt maar vermoed dat het de banden zelf wel eens zullen kunnen zijn. Misschien een beetje experimenteren met de hoeveelheid lucht. Als iemand suggesties heeft of herkend wat ik bedoel.... graag reacties.
Zou ook RAL5012 (lichtblauw, zie http://www.ralkleur.nl/) kunnen zijn, een kleur die ik zelf ook overweeg voor de fiets die ik hopelijk nog voor het eind van de zomer kan berijden. Inge, veel geluk met deze Blue Beauty!Friso* schreef:Is dat RAL5015?
Dat zou fijn zijn! Ook bij Marten? Wat wordt het voor een fiets?keesswart schreef: Zou ook RAL5012 (lichtblauw, zie http://www.ralkleur.nl/) kunnen zijn, een kleur die ik zelf ook overweeg voor de fiets die ik hopelijk nog voor het eind van de zomer kan berijden. Inge, veel geluk met deze Blue Beauty!
Yep! In december bij Marten geweest en in januari kwam de bouwschets.Friso* schreef: Ook bij Marten? Wat wordt het voor een fiets?
De schets wijst, zover ik kan/ mag oordelen, op een stabiele geometrie. Ik ben zeker benieuwd. Het zal zeker tijd schelen, dat lijkt me erg prettig. Ik heb veel mooie verhalen gelezen op uw site, ik meen me te herinneringen dat er op zowel een ligfiets als een tourfiets (Snel?) reizen werden gemaakt? Sowieso is de RAL 5012 een mooie kleur, net als de 5015. Ik wacht zelf ook op een product uit Grunnen, eerst de schets maar afwachten. Succes!keesswart schreef: Yep! In december bij Marten geweest en in januari kwam de bouwschets..