In de opruimingsfolder van Bever staat een erg licht en betaalbaar Goretex Packlite jack (329 gram met capuchon) van Berghaus: 129 euro (en op 11 februari nog 10% extra korting voor card houders).
Wim
Zelf ben ik zoals bekend van het daglicht fluoriserende geloof, maar niet iedereen wil als een vuurtoren rondrijden. En met een fluo hesje ben je er ook.
Wim
"Oude" model zo te zien. Maakt 'm er waarschijnlijk niet minder om, maar daardoor zijn de mogelijke kleuren niet na te kijken op de Berghaus-site... (Zie damesmodel: niet bij Berghaus op de site.)
ik heb een berghaus gore tex jas. Vorig jaargekocht. Ben er tevreden over.
ik heb een paclite versie en daarbij kan ik ook nog een binnenjas er in doen.
Mijne in niet zwart , maar rood/roze.
Wim schreef:In de opruimingsfolder van Bever staat een erg licht en betaalbaar Goretex Packlite jack (329 gram met capuchon) van Berghaus: 129 euro (en op 11 februari nog 10% extra korting voor card houders).
Wim
Voor zover de foto op de site duidelijkheid geeft, is dit een korte jack zonder verlengd rugstuk. Als dat zo is, vind ik hem niet aan te raden voor gebruik op de fiets.
Le cycliste, plus qu'un automobiliste déchu, doit être considéré comme un piéton miraculé !