Additionally, paste this code immediately after the opening tag: goedkoop Packlite jack - Forum Wereldfietser

goedkoop Packlite jack

In de opruimingsfolder van Bever staat een erg licht en betaalbaar Goretex Packlite jack (329 gram met capuchon) van Berghaus: 129 euro (en op 11 februari nog 10% extra korting voor card houders).
Wim
Vanaf 11 februari geldig staat op de site.
En de link is?
op de website van Bever:
aanbiedingen
Ik had de folder in de bus. Daarin staat ook dat het gaat om aparte dames en herenmodellen - in gedekte tinten.
Wim
aleen maar in het zwart zeker, niet echt een lekkere kleur in de regen....
Alleen in de kleurstelling rood
Is bij mij de verleiding groot
Zelf ben ik zoals bekend van het daglicht fluoriserende geloof, maar niet iedereen wil als een vuurtoren rondrijden. En met een fluo hesje ben je er ook.
Wim
"Oude" model zo te zien. Maakt 'm er waarschijnlijk niet minder om, maar daardoor zijn de mogelijke kleuren niet na te kijken op de Berghaus-site... :roll: (Zie damesmodel: niet bij Berghaus op de site.)
hoi,

ik heb een berghaus gore tex jas. Vorig jaargekocht. Ben er tevreden over.
ik heb een paclite versie en daarbij kan ik ook nog een binnenjas er in doen.
Mijne in niet zwart , maar rood/roze.
Wim schreef:In de opruimingsfolder van Bever staat een erg licht en betaalbaar Goretex Packlite jack (329 gram met capuchon) van Berghaus: 129 euro (en op 11 februari nog 10% extra korting voor card houders).
Wim

dat is wel op de reeds afgeprijsde artikelen.
Ik was vandaag bij een Bever maar de aanbiedingspullen zijn helaas pas vanaf 11 feb te zien en te passen. Nog ff geduld dus. 9:30 gaan ze meestal open :)
Voor zover de foto op de site duidelijkheid geeft, is dit een korte jack zonder verlengd rugstuk. Als dat zo is, vind ik hem niet aan te raden voor gebruik op de fiets.
Weet iemand al in welke kleuren hij te krijgen is?
Zwart is dus echt geen optie. Zichtbaar moet ie zijn. Dus lichtoranje of geel.