Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De Egyptenaar tegenover de RAI. Wie gaat er mee? - Forum Wereldfietser

De Egyptenaar tegenover de RAI. Wie gaat er mee?

Beste mensen,
Vorig jaar zijn we met een groep Wereldfietsers op zaterdagavond na de borrel van de Fiets en Wandelbeurs naar de Egyptenaar aan de overkant van de RAI gegaan. Daar stond een buffet voor ons klaar.
Moet ik ook dit jaar weer een buffet bestellen?

Wie gaan er mee?

Bert
Gezamelijk eten vind ik altijd leuk. Waar we naar toe gaan maakt me niet zoveel uit.
Hahaha, ik ben er gisteravond nog geweest. Afdelingsuitje naar Top Gear Live, daarna eten. Ik had stukjes kip met groente, lekker! Bier is ook lekker. De zeebaars zit vol met graten, maar is ook lekker. De meeste gerechten zijn met vlees en weinig groenten. Je kan er ook een salade bij nemen. Ik zag een vegetarisch gerecht.

Wil volgende week ook naar de beurs, lijkt me wel leuk om daar even te koekeloeren.
Ha die Bert,

Schrijf Gudy en mij maar op!

إن استخدام زر ضربة حظّ "ضربة حظ" يعني وقت بحث أقل ووقت أطول للمطالعة
(Egyptisch zegswijze voor in restaurant)


John.
Leo van Lierop schreef:Hahaha, ik ben er gisteravond nog geweest. Afdelingsuitje naar Top Gear Live, daarna eten. Ik had stukjes kip met groente, lekker! Bier is ook lekker. De zeebaars zit vol met graten, maar is ook lekker. De meeste gerechten zijn met vlees en weinig groenten. Je kan er ook een salade bij nemen. Ik zag een vegetarisch gerecht.

Wil volgende week ook naar de beurs, lijkt me wel leuk om daar even te koekeloeren.
Beste Leo,

De Fiets en Wandelbeurs is niet volgende week, maar op 27 en 28 februari!
Verder bestellen we een buffet met ook een vegetarische tafel.

Bert
Hei,

Ik oooooook.

Loes.
Bert Sitters was degene die op 23 januari schreef:Moet ik ook dit jaar weer een buffet bestellen?
Dat is over meer dan een maand! We raken wel behoorlijk overgeorganiseerd zeg!
Leon
Dag Bert,

Zet mij er ook maar op.

Gr.
Betty
Leon schreef:
Bert Sitters was degene die op 23 januari schreef:Moet ik ook dit jaar weer een buffet bestellen?
Dat is over meer dan een maand! We raken wel behoorlijk overgeorganiseerd zeg!
Leon
Leon, dan geef jij toch gewoon een dag van te voren door of je meegaat of niet :wink:
We gaan toch naar de beurs vooral omdat we daarna kunnen eten :lol:

Net de dag voor de beurs krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dat wordt keuzes maken: eten of klussen....lastig :roll:
Marco Meijerink schreef:We gaan toch naar de beurs vooral omdat we daarna kunnen eten :lol:

Net de dag voor de beurs krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dat wordt keuzes maken: eten of klussen....lastig :roll:
Huur een klusser in en ga eten :wink:
(p.s. ik ga niet mee want zo'n grootschalige beurs is niet zo mijn ding)
Blanche schreef:(p.s. ik ga niet mee want zo'n grootschalige beurs is niet zo mijn ding)
Klussen wel :lol: . 800m3 muren witten. Wel met uitzicht op het water.....
Leon schreef:
Bert Sitters was degene die op 23 januari schreef:Moet ik ook dit jaar weer een buffet bestellen?
Dat is over meer dan een maand! We raken wel behoorlijk overgeorganiseerd zeg!
Leon
Leon,

Het moet besteld worden en het vergt enige tijd om te onderhandelen.
Marco Meijerink schreef:
Blanche schreef:(p.s. ik ga niet mee want zo'n grootschalige beurs is niet zo mijn ding)
Klussen wel :lol: . 800m3 muren witten. Wel met uitzicht op het water.....
800 kubieke meter dat is wel heel veel. Als het nou 800 m2 was ja dan hou nog tijd over. :) :) :wink:


Rutger
ik ga op deze dag met mijn wandelmaat naar de beurs,dus ik vind het wel jammer dat het dan niet kan.
gr
Rutger schreef:800 kubieke meter dat is wel heel veel. Als het nou 800 m2 was ja dan hou nog tijd over. :) :) :wink:
Ach, ik denk dat ik met het witten van een huis met een inhoud van 800 kubieke meter heel wat eerder klaar ben, dan met het witten van een huis met 800 vierkante meter muur/plafond oppervlak.

Gerd
bert sitters schreef:
Leon schreef:
Bert Sitters was degene die op 23 januari schreef:Moet ik ook dit jaar weer een buffet bestellen?
Dat is over meer dan een maand!
Het moet besteld worden en het vergt enige tijd om te onderhandelen.
Ja dat wist ik niet. Ik heb dan ook geen ervaring met Egyptenaren.... :roll:
Leon
Lijkt me gezellig!
Dat weekeinde heb ik een maatje over uit Belgie, dus hierbij 2 eters erbij.
Hoi Bert,

Natuurlijk, als het om eten gaat, ben ik ook van de partij !

Groetjes
Ziet er naar uit dat ik ook op de beurs ben, vraag is alleen welke dag... Misschien mag ik door één van de 5 foto's sowieso wel komen... :D

Count me in als ik er op zaterdag ben!