Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 14 februari - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 14 februari

Rondje Paterswoldse /Zuidlaardermeer?
Hoornse dijk, Vosbergen, de Pol, Midlaren, koffie in Kiel Windeweer?, terug Westerbroeksemade polder, Noorderzanddijk

Beste mensen,
Opnieuw kunnen we, gedwongen door de weersomstandigheden, het geplande rondje niet fietsen. Het is te glad en vooral wanneer je met een groep rijdt is dat extra riskant. Dus helaas moeten we het rondje doorschuiven. Er is gekozen voor de 2e zondag in maart. De 14e dus. Voor de toekomst willen we elke 2e zondag van de maand aanhouden voor het rondje Groningen. Iedereen kan die data alvast in de agenda zetten voor de rest van het jaar. De invulling van de rondjes worden dan in onderling overleg geregeld.
Tot de 14e maart.
Groeten
Ineke Valster
tel: 0594-518316
Dag Ineke,
Ik ben van de partij op 14 febr.
Tot dan.
René
Hallo Ineke,

Ook ik ben van de partij, nog wel eerst even een nieuwe binnenband erom leggen :lol:
ola,

ik zou me even voorstellen bem net nieuw op de site. Ik ben Syl en 32 jaar oud en inmiddels al weer bijna 7 maanden getrouwd en woonachtig in het midden des lands.
vind fietsen erg leuk, maar doe het naar mijn mening eigenlijk nog te weinig. wij hebben inmiddels 2 fietsvakanties achter de rug ( frankrijk, gard en Hongarije) en weekendjes Nederland. En (heel) waarschijnlijk komende zomer Zwitserland. tot nu hebben we ene jaar fietsen gedaan en andere jaar buiten Europa getrokken.

Leuke idee een keertje in het noorden des land fietsen. Alleen nu een " luxe" probleempje. of fietsen of een keertje meedoen met carnaval :?: :D

ik laat het nog weten!

groet sylv
Syl,
Hier de oplossing: Op de fiets naar het carnaval!!! Hoef je je over de BOB ook geen zorgen meer te maken, maar.......... Als je het noorden verkiest boven carnaval, dan bouwen wij wel een feestje voor je. Nu even serieus. Je geeft aan dat je in het midden des lands woont, dat betekent dus heeel vroeg op. Als je/jullie wilt/willen kun je ook op zaterdag komen en logeren. We horen het wel. Meer kunnen we hier niet doen om jullie over te halen!!

Tot ziens???

Ineke Valster
Het is op 14 februari aanstaande dat wij precies drie jaar geleden onze dochter en enig kind van 27 jaar hebben begraven. Als ik aan die datum denk, hoor ik de kerkklokken van Pieterburen nog luiden.
Na overleg met mijn vrouw – ik wil haar op zo'n dag niet alleen thuis laten – heeft zij gezegd dat ik alsnog aan het Rondje Groningen kan meedoen. Het zal mij ook goed doen. Maar als het veel regent, blijft mijn fiets in de schuur staan.
Martin, hier word ik zo stil en droevig van.
Wim
Martin, mijn medeleven. Ook mijn oudste zus overleed op jonge leeftijd(34 jaar) en zo'n dag blijft altijd een bijzondere dag.
Wim schreef:Martin, hier word ik zo stil en droevig van.
Wim
Bedankt. Hier een foto van onze dochter Caroline (1979-2007), gefotografeerd aan boord van de veerboot Göteborg-Kiel. Ik sta samen met mijn vrouw hier op het raam weerspiegeld. Dezelfde foto staat ook op haar grafsteen.

Afbeelding
Martin, allereerst ons medeleven. Wat een prachtige dochter. Daar wordt je even stil van. Wij waarderen het ten zeerste dat je mee fiets op 14 februari en vooral dat je vrouw ook achter deze beslissing staat.
We kijken naar je uit!

Ineke,Ronald
Martin, woorden schieten mij tekort. Wat een mooie dochter! Ik heb zelf een zoon van 19 (ook enigst kind) en ik zou er niet aan moeten denken dat ik hem zou moeten missen. Veel sterkte, ook voor de toekomst, voor jou en je vrouw.
IJs en weder dienende meld ik me bij 't Peerd.
groet Jaap
Dag Ineke,

Zolang de weersomstandigheden niet te extreem zijn zullen Rianne en ik ook deelnemen.

Groet,
Jan van den Berg
Dag allemaal,
leefde in de veronderstelling dat ik me al had opgegeven voor 14/2, blijkt niet het geval.
Ik rijd graag mee!
tot zondag, groet,
emmy
emmy schreef:Dag allemaal,
leefde in de veronderstelling dat ik me al had opgegeven voor 14/2, blijkt niet het geval.
Ik rijd graag mee!
tot zondag, groet,
emmy
Opgeven is aardig, maar niet noodzakelijk.
Nog een beetje dooi deze week zou wel fijn zijn trouwens, gisteren 4 x op mijn plaat gegaan (ik kon al nooit schaatsen) ;) Kan ik jullie niet aandoen :D
Inmiddels is het doodlink geworden. Ook de grote wegen hier in de stad worden niet meer gestrooid. Onder de sneeuw zitten hier en daar verradelijke ijskorsten van inmiddels twee maanden oud. Als ik naar de voorspelling kijk zie ik weinig dooi.
Wim
Tot mijn grote spijt moet ik meedelen dat ik dan niet zal komen. Ik moet bezig met een vervangende opdracht voor school :evil: en dat gaat toch even voor.

Volgende keer ben ik er uiteraard wel weer bij.
De geplande route 'rondje Groningen' is momenteel zonder spijkerbanden onbegaanbaar. Misschien dat er nog een alternatief (met/zonder fiets) verzonnen kan worden (suggesties welkom), zaterdagavond hakken we de knoop door
Beste mensen,

Even een bericht over ons rondje. Martin heef net aangegeven dat het rondje wat hij voor ons bedacht heeft op dit moment te gevaarlijk is. Het wordt dus opnieuw tijd voor een plan B. Dat kan een alternatief rondje zijn op de doorgaande wegen(met koffie op zo'n 1.30 uur fietsen ivm de kou)of iets anders. Heeft iemand een idee? Alles mag. Roept u maar (mijn tel.nr. staat in het aankondigings bericht). Ik zal zaterdag opnieuw overleg hebben met Martin en we zullen zaterdagavond na 20.00 uur via het forum laten weten wat het is geworden.

Groetjes,
Ineke
Beste mensen,

Ik zie komende zondag af van een rondje of iets anders. Saskia kan niet in ik heb het erg druk. Met de nakende krokus/ski vakantie heb ik nog wat anders te doen.
In maart hoop ik dat de sneeuw het loodje heft gelegd en dat we weer op de fiets kunnen stappen.

Als het niet doorgaat, dan is het misschien handig om even contact op te nemen met Martin E. van Doornik, om te voorkomen dat hij (wer) voor niks komt. Dat zou heel jammer voor hem zijn op de, voor hem en zijn vrouw, gedenkwaardige dag.