Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwjaarsborrel 10 januari 2010 - Forum Wereldfietser

Nieuwjaarsborrel 10 januari 2010

We gaan op zondag 10 januari 2010 eens een goed feestje bouwen om het nieuwe jaar knallend in te luiden. Jij komt toch ook op de Nieuwjaarsborrel?
Dialezing: Azilal Atlas, Marokko (John Telleman)

Onder het genot van een glaasje champagne zullen we het nieuwe jaar vol fietsavonturen inluiden. We krijgen diapresentaties voorgeschoteld en tevens kunnen we weer ideëen opdoen voor een volgende fietsreis.

Wanneer
Zondag 10 januari 2010

Waar
De Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht

Programma
13.00 uur inloop
15.00 uur kort woord door bestuur plus presentatie van het jaarprogramma
15.15 uur diapresentatie over Azilal Atlas, Marokko (John Telleman)
17.00 uur einde
(liefhebbers besluiten de dag bij de bekende pizzeria La Grotta)

Voor wie
Alle leden van de Vereniging De Wereldfietser.

Toegang gratis
Wij zijn van de partij!
Douwe en ik ook! 8)
Wie gaat er eigenlijk fietsen van Amsterdam naar Utrecht morgen? Ik heb daar reuze veel zin in.

Ik heb gisteren en vandaag voor het eerst gefietst dit jaar. Mijn gebroken Koga is total loss verklaard, mijn vervangend frame (garantie) laat op zich wachten en ik heb om de hoek een weinig gebruikte Giant Expedition gekocht, 7 versnellingen, die wat minder kek schakelen, maar een heeerlijk fietsie voor een pietsie (85 euro).

Heerlijk, die aangereden sneeuw rond Amsterdam. Er was een snijdende wind aangekondigd maar die is tot nu toe helaas erg beschaafd. Wel hard maar niet zo koud. Toch was het verwennerij om zo lekker alleen in de gewatteerde winter rond te rijden. Ik kon zelfs van auto's genieten want die reden langzaam, klonken prima en gaven mooi tegenlicht voor de stuifsneeuw. Ondanks mijn dunne bandjes rolde ik makkelijk tegen de 27 km/u als ik genoeg schuifruimte om me heen had.

Morgen fiets ik graag samen, langs de Vecht met de wind in de rug. Ik neem gamaschen mee voor de bij elkaar gewaaide stuifsneeuw, heb een extra paar voor de liefhebber. Terug fiets ik misschien ook (als ik La Grotta met goed fatsoen uitkom).
Afbeelding
Zürich, 24 december 2009. Tevens overlijdensadvertentie van m'n trouwe Koga.
Hallo,

Ik had het wel in de planning staan, maar zoals vaak met planningen die lopen altijd anders dan gepland. Jammer ik had het wel gezellig gevonden. Ik had het me wel verheugd op het verhaal van John (en natuurlijk de pizza bij La Grotta).

Dus iedereen dan maar digitaal nieuwjaar wensen:

'De beste wensen en een gezellig weerzien in 2010 !!!'

Wouter
Ga je met de trein? Check voor vertrek de Reisplanner!
Door het winterse weer is de dienstregeling aangepast. Kijk daarom kort vóór vertrek in de Reisplanner voor de meest actuele stand van zaken.

http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml?language=nl

Zodra Douwe van het ijs komt, vertrekken we naar Utrecht.
Tot vanmiddag!

Blanche
Om 13.00 uur vertrekt er een auto vanuit Bergen op Zoom. Mochten er nog liefhebbers voor carpoolen zijn--> PB!

(BoZ, Roosendaal, Breda, Utrecht)
Net terug uit Utrecht. Het was weer errrug leuk! 8)
Bedankt organisatie!!!

Douwe en Blanche
Ook net terug, ik zou bijna zeggen helaas. Niet alleen had ik nachtenlang in La Grotta met jullie willen bivakkeren, de fietstocht naar huis had ook nachtenlang mogen duren. Supestil, rustig weer, soms een beetje onontspannen door gladheid en soms getrakteerd op de heerlijkste ondergrond: aangetrapte nog witte sneeuw tussen Abcoude en Ouderkerk, aan de 'stille kant'.

Mooie lezing van John en foto's van Gudy. Erg inspirerend!

Dank voor dit alles!