Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja Roald, dit is de moeite waard. Doe die cursus Spaans maar want iets anders dan Spaans en gebarentaal wordt niet begrepen.Roald schreef:Dat klinkt allemaal prachtig, genieten op zijn Zuid Amerikaans.
Zo te horen zal ik toch zeker een keer mijn mini cursus Spaans gaan verzilveren.
NU nog even sparen...
We vinden het altijd leuk om iets van het thuisfront te horen.Esther van Lange schreef:Hallo Lauran en Hetty en anderen,
Ik wil jullie even laten weten dat we jullie op de voet volgen.
Wat een mooi weer is het daar. Hier is de winter nu echt begonnen.
Dan krijg je wel mooie plaatjes.
Vanaf hier alvast een kerst en nieuwjaarsgroet.
En natuurlijk heel veel plezier.
Esther en Jeroen van Lange.
De viering van kerstavond gaat hier in Argentinie net als in Nederland op oud Jaar. Met veel vuurwerk en knallende Champagne om 24.00 h. Ik ben dus ook benieuwd wat ze er met oud jaar vam gaan maken.bert sitters schreef:Ach, Jupiler smaakt niet verkeerd hoor. Maar jullie zitten lekker op de fiets. Ik ben net een ruime week thuis uit Thailand, maar ik mis het fietsen door het land van de glimlach nu al. Tot overmaat van ramp moet ik ook nog een artikel maken over Thailand en dan kijk ik vanuit mijn werkkamer uit op kale bomen. Ik wil weer terug!!!!! Ik wil weer fietsen, maar helaas drukke tijden tot eind maart, met veel achter mijn PC.
Jullie een prettig uiteinde. Hoe gaat oudejaarsavond in Argentinie: net zo onstuimig als in Costa Rica?