Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 13 dec - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 13 dec

Na een geslaagd 1e rondje Groningen (zondag 8 november jl), is er in onderling overleg afgesproken dat het 2e rondje zal plaatsvinden op zondag 13 december.
Start (10.00 uur) en eindpunt zal wederom het "Peerd van Ome Loeks" zijn voor het station in Groningen. De lengte van de route en de snelheid (20km p.u.) zullen vergelijkbaar zijn met het vorige rondje. (60km)
We beginnen met de Flevo Route richting Peize. Hierna volgen we de NAP route tot Norg. We zullen niet helemaal tot in Norg deze route volgen, maar laten het dorp rechts liggen en fietsen via Peest naar Westervelde en Een. Vanaf Een zijn er verschillende mogelijkheden om naar Leek te gaan. Afhankelijk van het weer kunnen we er voor kiezen langs het hunebed bij Roderesch te fietsen om daarna via Roden naar Leek te gaan voor onze pauze met koffie, koek en thee. De andere mogelijkheid is om via de historische verdedigingsschans bij Een-west een klein stukje Friesland mee te pikken en zo naar Leek te rijden.
Na de koffie zullen we via Roderwolde terug rijden naar Groningen.

Tot 13 december.


Ineke Valster/Ronald Nihot
Hi Ineke en Ronald,
Ik zal er zijn 13 dec. om 10:00uur bij 't Peerd.
Als jullie assistentie nodig hebben bij de voorbereiding
laat maar even weten.
Groet, René
Zoals het er nu naar uitziet ben ik ook van de partij.
Dit is nou wat ik een 1 1/2 jaar geleden bedoelde met een fietstocht te organiseren voor 1 dag en daarbij mensen uit te nodigen naar jouw omgeving te komen, zodat je als gids cultuur-historie-landschap kunt uitleggen etc.. Het werd toen helaas door iemand afgedaan als een poging tot daten.
Mocht m'n gekwetste rug het toelaten dan zal ik pogen het traject of een deel daarvan mee te fietsen. Aangezien ik in Drenthe domicilie heb, kun je alvast een tipje van de sluier oplichten over de te kiezen route?
Ik ga natuurlijk graag mee maar moet nog even puzzelen of het allemaal lukt.
Hoi Ineke en Ronald,

Met een beetje mazzel ben ik ook weer van de partij.

Groetjes,

Sietse
Datum staat genoteerd, ik wacht de verder berichten af.

groet, Jaap
Graag wil ik aan het rondje Groningen/Drenthe deelnemen en zal zondag a.s. om 10 uur bij het Peerd zijn.
Dag en tot dan,
emmy bremer
Graag maak ik gebruik van de mogelijkheid om een rondje mee te fietsen.

Jan
Dank jullie wel voor je aanmelding. Het gaat ongetwijfeld een gezellig samenzijn worden. Zoals het er nu uitziet zijn de weersverwachtingen voor komende zondag niet gek en als het een beetje meezit houden we het nog droog ook volgens de buienradar. We zijn met 10 man/vrouw (incl. Ronald en ik zelf), maar dat worden er vast nog meer. Afgelopen zondag hebben we de route nog een keer gefietst en het is nog steeds een mooi rondje.
Tot ziens, tot zondag!!

Ineke Valster/Ronald Nihotl
Dag allen,

als het om 5 voor 10 nog droog is, ben ik er ook :)

groeten van Ellen
Dag Ineke,

In tegenstelling tot mijn eerdere aanmelding komen we toch met 2 personen. Ik ga er vanuit dat het geen probleem is.

groet,
Jan
Natuurlijk is dat geen bezwaar Jan! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Tot zondag!

Ineke
Hallo Ronald en Ineke,

Helaas zijn wij, Rene en Geke, op 13 dec. verhinderd. Rene is 13 dec. jarig en moet zijn verjaardag vieren, hij krijgt nl. bezoek. We vinden het wel jammer want de tocht in november vonden we erg geslaagd. Een volgend rondje gaan we zeker weer mee.

Groetjes,
Rene en Geke
Helaas kan ik er vanwege persoonlijke omstandigheden niet bij zijn. Wellicht een volgende keer. Veel plezier met de fietstocht.
Ronald en Ineke,

Ik had gehoopt dat de griep mijn deur deze winter voorbij zou gaan, maar helaas.
Ik voel me nu slechter dan een ijsbeer in de dierentuin in de zomer en verwacht er zondag niet bij te kunnen zijn. Erg jammer, want de voorspellingen zien er goed uit en ik wil al die aardige mensen graag weer ontmoeten.
Ik hoop dat jullie een leuke en zonnige tocht hebben.
Beste mensen,

Jammer dat er een paar medefietsers hebben moeten afzeggen, ik hoop dat ze er volgende keer weer bij zullen zijn. Beterschap Hans!
We gaan er morgen een gezellige tocht van maken. Volgens het weerbericht wordt het koud, dus de wanten en mutsen niet vergeten!
Tot morgen 10 uur!

Ineke/Ronald
Dat was vandaag een fantastisch decemberrondje Groningen!
De prachtige route zat goed in elkaar en het weer was
schitterend. Iedereen bedankt voor de fijne sfeer en Ronald en
Ineke in het bijzonder bedankt voor het organiseren en voor jullie
gastvrijheid in Leek.
Ik kijk uit naar het rondje in januari.
René de Lange
Renee bedankt voor je positieve reactie. Wij hebben ook enorm genoten. De weergoden waren ons inderdaad wel zeer gunstig gezind en we hopen dat iedereen het net zo naar zijn zin heeft gehad als wij. Op naar het volgende rondje!!!
We houden contact en zodra eea concreet is zal dat op het forum geplaatst worden, dus check dit zo af en toe even.
Allemaal hartelijk bedankt voor de fijne dag!!!

Met vriendelijke groet,
Ronald Nihot/ Ineke Valster
Mooi dat het zo goed uitpakte met het weer deze keer.
Ik heb jaloers uit de ramen gekeken en nog maar een zakdoek volgesnoten :(

Hoeveel fietser waren er?
Wanneer is het volgende rondje?
Wie gaat het organiseren?
Heeft er ook iemand foto's gemaakt?