Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen - Aanvulling op het 13 dec. rondje - - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen - Aanvulling op het 13 dec. rondje -

Beste medewereldfietser,
Uiteraard is ook bij het rondje Groningen elke wereldfietser van harte welkom.
Het vertrekpunt en het tijdstip is met name voor wf-ers uit het noorden
(Drenthe, Friesland, kop van Overijsel) goed bereikbaar en haalbaar.
Groningen NS station om 10:00 uur.
Voor degene die met de auto komt is er buiten Groningen, op warming-up afstand, een riante parkeergelegenheid bij de A28 afslag Haren, Transferium. Vandaar is het 7 km fietsen over het fietspad langs het kanaal naar het startpunt. Belangstelling/deelname kan kenbaar gemaakt worden bij Ineke Valster (zie Kalenderrondjes - rondje Groningen).

Vriendelijke groet en tot 13 december.
René de Lange
(mededeling geplaatst in overleg met de organisator)
renédelange schreef: Voor degene die met de auto komt is er buiten Groningen, op warming-up afstand, een riante parkeergelegenheid bij de A28 afslag Haren, Transferium. Vandaar is het 7 km fietsen over het fietspad langs het kanaal naar het startpunt.
voor niet ingewijden, de touristische route is eerst de brug over en dan rechtsaf
Overigens kun je op zondagochtend ook vlak naast het station onder het Emmaviaduct parkeren. Denk dan wel om de aanrijroute. Als je van de ringweg komt, is er geen afslag. Je moet bij de stoplichten rechtdoor gaan, een rondje om het Emmaplein maken en dan weer terug. Dan krijg je wel een afslag en kun je zo onder het viaduct parkeren.

Zie hier op Google maps.
Wijziging op bovenstaande bericht. Van Rene kreeg ik door:

Deze optie heb ik ook bekeken. Echter dat weekeinde
ligt de Emmaweg eruit i.v.m werkzaamheden.
De bereikbaarheid van P aldaar leek mij daardoor niet eenvoudig.
vriendelijke groet, René
Helaas kan ik vermoedelijk niet mee: ik heb die week een buitenlandse collega op bezoek om mee te werken, en die kan ik niet aan zijn lot overlaten.
Wim
Met zo veel fietsen in huis is er vast eentje die hem past.... :D
Hij komt uit Napels, maar hij is flink langer dan een van ons. Hij heeft bovendien vast geen zin in dit soort weer. Eerst maar eens kijken of hij na de driewieler ooit nog op een fiets gezeten heeft....
Wim