Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje(s) Europa 2010 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje(s) Europa 2010

Hallo, mijn naam is Peter, ben een jeugdige man van 48 jaar. Ik wil in de zomer van 2010 een fietsvakantie met de tent van 2 á 3 weken houden ergens in Europa.

Ik heb tot nog toe fietservaring opgedaan in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk. Fiets regelmatig naar mijn werk (17 km e.r.) en ben dus redelijk getraind.

Ik ben op zoek naar een of meerdere perso(o)n(en) die zin hebben om mee te gaan. Heb tijdens het afgelopen najaarsweekend voor het eerst kennis gemaakt met de Wereldfietser. Moest helaas de laatste dag missen maar vond het heel leuk. Vandaar deze poging...

Peter
Dag Peter,

Je hebt een oproep staan voor een reisgenoot voor 2 of 3 weken. Ik denk aan 6 weken. Zie ook mijn oproepje. Misschien kunnen we een stuk samen fietsen. Bijvoorbeeld vanuit Nederland via Duitsland, Zwitserland en de Franse Provence naar Barcelona ? Ik doe maar een gooi.
Ik zie graag een berichtje van je tegemoet.

Durk
Peter en Durk,
Wat dacht je ervan om a.s. zondag op de WF beurs tijdens
de reisgenotenlunch e.a. te bespreken.
Ik ben daar ook en ben geinteresseerd.
<tijdsduur van 6 weken is voor mij geen probleem>
René
Beste,

voor een trip van 2 a 3 weken ben ik wel te vinden (periode onbelangrijk). Veel langer kan ik echter geen vakantie krijgen aan één stuk door.

Ik tracht ook op de lunch zijn zondag, maar vraag me nu al af wat het tempo/dagafstand is.

Mireille
*in eerste plaats een kilometervreter*
Sorry, een wat late reactie. Ik ben er morgen ook. Waar herkennen we elkaar aan?

(Kan overigens ook niet langer dan drie weken, maar combinaties zijn altijd mogelijk.)
Kijk hier eens, meld je aan bij Inge of Suzanne.