Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen - Deel 1 - Gewijzigde datum! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen - Deel 1 - Gewijzigde datum!

Ja mij :D
Paul
Op dit moment hebben we de volgend participanten:

Wim
Ellen (Elske)
J de Groote
René de Lange
Dries (Ba)
Marten
Paul (uit 1987)
Ikzelf
Mevrouw Ikzelf
Met een beetje mazzel ben ik ook van de partij.

Groetjes,


Sietse
Het wordt gezellig. Ik zal eens gaan denken over een rondje de andere kant uit.
Wim
Als de organisatie nog een extra deelnemer aan kan dan lijkt het me leuk om elkaar op 8 nov bij het Peerd te ontmoeten.

Groeten,
Wouter
Hoi Hans,

Kan ik ook vanaf Baflo meerijden ? -om te voorkomen dat ik Den Andel - Groningen drie keer op dezelfde dag moet fietsen ?

Zo ja, hoe laat en waar vindt de koffiestop plaats ?

Groet,
Max Kok
- ben benieuwd of ik je al eens in de trein gezien heb ...
Max Kok schreef:Hoi Hans,

Kan ik ook vanaf Baflo meerijden ? -om te voorkomen dat ik Den Andel - Groningen drie keer op dezelfde dag moet fietsen ?

Zo ja, hoe laat en waar vindt de koffiestop plaats ?

Groet,
Max Kok
- ben benieuwd of ik je al eens in de trein gezien heb ...
Max,

Je hebt een PB. De kans dat je me in de trein hebt gezien is klein want ik ga van maart tot december op de motor :oops:
HansvanderVeeke schreef:Op dit moment hebben we de volgend participanten:
Participanten, Pazzipanten, Grunningen

nog een groep, maar heel anders;)

Voorheen De Bende met Pazzipanten

http://members.home.nl/jdeg/Pazzipanten.jpg

groet, J
Rondje Groningen

Aanstaande zondag is het zover. Ik vind het best wel spannend.
Hoeveel fietsers komen er? Raken we niet verdwaald? Hoe zal het weer zijn?
Ik hoop dat iedereen aan het einde een leuke ochtend heeft gehad. Als dat gebeurt, dan is het wat mij betreft geslaagd.
Even een paar laatste zaken:

Op dit moment heb ik 13 mensen (Wim, Ellen (Elske), J de Groote, René de Lange, Dries(Ba), Marten, Paul (uit 1987), Sietze, WouterG, Max Kok, Ko, Saskia en Hans)

Als je besluit toch niet mee te gaan, laat het dan even weten via een PB of SMS (0611005541). Als je nog niet genoemd bent en je wilt wel mee, geef het even door. Dit geeft me een idee hoeveel koffie, thee en koek ik moet regelen. Je mag ook zo komen, dan passen we er een mouw aan en deel ik mijn koekje.

Ik heb de route iets veranderd. De nieuwe route kun je vinden op bikely maar mogelijk dat we gaandeweg ook nog wat aanpassen.

Fiets je met GPS en wil een een bestand in Garmin of GPX formaat, stuur me dan even een mail, dan stuur ik hem op.

We drinken koffie bij mij thuis. Dat is in de Noordewierstraat 29 te Baflo. Mocht je de weg kwijt raken, bij het station in Baflo is (denk ik) een kaart. En anders bel je me even. Mijn nummer is 0611005541.

Volgens mij heb ik zo alles gehad. Heb je nog vragen, schroom niet om even te mailen. Mijn persoonlijke mail adres is hansvanderveeke29 a-pen-staart wanadoo punt nl

En anders tot zondag!

Hans
Ik heb er zin in. Op de site van het knmi lees is dat het redelijk droog zal zijn, maar wel koud, met oostenwind.
Wim
Zijn er al knooppunten in mooie het Groningse land?
Eric op de Fiets schreef:Zijn er al knooppunten in mooie het Groningse land?
Nee, voor zover ik weet zijn die hier nog niet doorgedrongen.
ik ga graag mee met het rondje Groningen. ben net lid en het wordt mijn eerste aktiviteit met wereldfietsers. Ben zelf een groninger.

Ria Struijk.
ik zorg om 10.00 uur bij 't Peerd te zijn, ijs en weder dienende.
Weest welkom Ria
Zie je zondag bij 't peerd!

Als ik goed tel zitten we (nog) op 14 mannen en vrouwen.
Als jullie het goed vinden, gaan wij (Ronald Nihot en Ineke Valster uit Leek) graag mee met een rondje Groningen zondag as. Het is een beetje laat , maar als ik zorg voor extra koek bij de koffie hoeft niemand zijn koekje te delen.
Groeten Ineke
Gezellig.
Wim
ineke valster schreef:Als jullie het goed vinden, gaan wij (Ronald Nihot en Ineke Valster uit Leek) graag mee met een rondje Groningen zondag as. Het is een beetje laat , maar als ik zorg voor extra koek bij de koffie hoeft niemand zijn koekje te delen.
Groeten Ineke
Ineke,

Leuk dat jullie mee willen. Ik heb genoeg koek (Groninger koek natuurlijk :D ) gehaald, dus je hoeft niets mee te nemen.

De weersvoorspelling lijkt goed, dus we hebben helaas een lage bikkelfactor. :wink:

Tot zondag.
Hans
das goed dat je genoeg koek hebt
dan wil ik mij morgen ook nog aan melden
groet Niels
Niels V schreef:Hans
das goed dat je genoeg koek hebt
dan wil ik mij morgen ook nog aan melden
groet Niels
Nou, ik zou me vandaag aanmelden en morgen komen. :wink:

Je bent welkom, het wordt inmiddels al en aardige groep.
Oke
vandaag aan melden en inderdaad voor morgen