Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2009 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2009

Kan Maarten nog wat hulp gebruiken bij het koken? Ik help graag mee.Wie zijn er allemaal?
Ik sta misschien niet aangemeld dus dat zou de 33ste deelnemer zijn, maar kom 99 procent zeker vanaf Zeist
aanfietsen met mijn tent. Verwacht rond 17.00 uur daar te zijn. Ik heb goed weer geregeld.

Groeten,

Rutger
Hoi Rutger,

Maarten is de hoofdkok en wij zijn koksmaatjes. Kortom, we gaan samen aan de slag en Maarten heeft de leiding. Wat er op tafel komt.......en wie er aan tafel zit.......je ziet het vanzelf maar volgens mij voor jou veel bekenden.

Annita
Eén van de deelnemers is helaas flink verkouden en blijft thuis ............er is nu ook een slaapplaats vrij in de luxe hut.

Er is nu in de aanbieding
- slaapplaats in de standaardhut, voor € 8,75
- slaapplaats in de luxe hut, voor € 14,50

Heb je interesse interesse in één van deze twee slaapplekken, laat het dan weten.

Annita
Wat kost de camping?
Het ziet er naar uit dat ik met de auto naar Ede-Wageningen ga.
Rutger schreef:Kan Maarten nog wat hulp gebruiken bij het koken? Ik help graag mee.Wie zijn er allemaal?
Ik sta misschien niet aangemeld dus dat zou de 33ste deelnemer zijn, maar kom 99 procent zeker vanaf Zeist
aanfietsen met mijn tent. Verwacht rond 17.00 uur daar te zijn. Ik heb goed weer geregeld.

Groeten,

Rutger
Hoi Rutger, ook in de keuken geldt hoe meer zielen hoe meer vreugd!
We zullen vast wat mogen improviseren tijdens het koken dus het is erg prettig wanneer mensen voor bepaalde delen van het eten zorgen.

Ik ben gisteren over twee enorme pompoenen gestruikeld dus een soepje vooraf lijkt me wel een goed idee. Zeker wanneer zaterdag ochtend er een paar vrijwilligers zijn om wat pompoen een dagje uit te laten op de Veluwe...
Annita schreef:Er is nu in de aanbieding
- slaapplaats in de standaardhut, voor € 8,75
- slaapplaats in de luxe hut, voor € 14,50
Annita
UPDATE: de hutten zitten inmiddels vol !
Jammergenoeg konden we niet mee.
Ben benieuwd of de huttenfietsers het droog hebben gehouden!

John.
Fotokes: klik hier!.

Allen bedankt voor de gezellige en mooie :D tocht!
Leuke foto's Robertjan!

Een zeer geslaagd weekend!
Iedereen bedankt!
:D
Annita, bedankt voor de goede organisatie, Maarten voor het lekkere koken en Rutger (ook al was je er niet) voor het bestelde mooie weer!
En de verder iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Ik heb er enorm van genoten! Een kleine impressie op http://www.fietshumor.nl/ Annita, Jim, Rutger, top-kok-Maarten en alle deelnemers bedankt. :lol:
Het was weer mooi ,de Veluwe het bos in al zijn mooie herfstkleuren en paddenstoelen ,kamperen voor het laatst van het jaar bij Quadenoord een bijna volle maan,en de muis tussen het plafond van de hut,die me de halve nacht wakker heeft gehouden :lol: :lol: het was weer heel gezellig ,volgend jaar weer !! groet Rene.
Hoihoi,

Ook dit belgje is weer veilig thuis :lol:

Bedankt allemaal voor weer eens een superfijn weekend buiten!

Groetjes,

An
Bedankt allemaal, en wat was het mooi.
Wim
Robertjan schreef:Fotokes: klik hier!.

Allen bedankt voor de gezellige en mooie :D tocht!
Foto's zien er leuk uit jammer dat ik "gezelijk" moest doen deze weekend :lol:

volgende keer beter
Hello friends - we put a few pictures of this weekend up on our site:

http://travellingtwo.com/2318

Had a really wonderful time cycling and meeting all of you. A special thanks to Annita for organising it all! Looking forward to the next time... Friedel & Andrew
Ik vond het ook weer erg geslaagd. Zondag ben ik via de LF4b naar huis gefietst. Ondanks dat deze route compleet anders liep dan op mijn kaart stond, maar bijna gelijk aan de route die ik vrijdag had gefietst, was het een mooie route. De eerste 80 kilometer heb ik het nog lekker droog gehouden, maar de laatste 30... Zeik- en zeiknat :)
Bedankt Annita voor de organisatie van deze geweldige tocht.
Bedankt Maarten voor het heerlijke eten op zaterdagavond. Ik heb nog nooit zo lang s' avonds buiten gezeten op 1 november. Maar koud was het niet.
Bedankt alle deelnemers voor de gezelligheid! Leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen.

We waren om 14.00 uur al 2 km voor het eindpunt in Ede/Wageningen. Toen zijn wij (An, Fred en Natascha, Douwe en ik) nog even een xtra lusje van 15 km verder gereden. Dat was prachtig en we kwamen net voor de bui op het station. Dus mooi uitgekiend.

Douwe en Blanche
Annita en ale anderen, bedankt voor de gezelligheid. Nel
Deze brabander is ook weer thuis (gebracht.....)

Ik zat al niet zo lekker in mijn vel,
en dan weetje het wel....

ongelukje :( :(

fiets total loss, althans frame en voorvork.

Persoonlijk enkel slecht een blauwe plek hier en daar dus da valt dan weer mee..


Toch was het een prachtig weekend, iedereen bedankt!!