Omdat ik eigenlijk niet meer mountainbike maar meer op de straat fiets, (en daarom een nieuwe vakantiefiets heb gekocht) verkoop ik mijn 2 jaar oude Scott Tampico. De fiets kostte nieuw EUR 819,00 Ik vraag er nu 500 euro voor op marktplaats maar wil hem hier wel voor 450 kwijt. Vraag me niet waarom... 8)

De fiets verkeerd in goede staat (is eigenlijk te weinig gebruikt) en ziet er nog goed uit. Hij heeft netjes zijn onderhoudsbeurten gehad en is pas nog voorzien van een nieuwe voorderailleur (Shimano LX). Kettingen, tandwielen en remblokjes verkeren in goede staat en zijn zeker nog niet aan vervanging toe.

De fiets heeft een 19 inch frame en is daardoor geschikt voor mensen van 1.70m tot ca. 1.90m. Naast de gebruikelijke Shimano onderdelen (Deore) is de fiets voorzien van een verende zadelpen van het merk Koga (Miyata). Hierdoor wordt de onderrug ontlast maar is het frame nog wel lekker stijf, in tegenstelling tot sommige volledig geveerde fietsen. De fiets is natuurlijk ook voorzien van een verende voorvork.

Verder is de fiets voorzien van:
- bar-ends
- 2 bidon houders
- spd (klik) pedalen
- indien gewenst de originele zwarte normale pedalen
- een hoes van neopreen die het achterste gedeelte van het frame bescherm tegen het slaan van de ketting
- in goede staat verkerende banden. De banden zijn voorzien van een rode streep wat erg mooi staat bij het zwart/wit/blauw/rode van het frame.

Zoals te zien is staat de fiets op de foto binnenshuis, dat is ook altijd zo geweest aangezien ik geen garage oid heb. Geen last van onnodig vocht dus.
Ik woon zelf in Maastricht en daar staat de fiets momenteel ook. Eventueel is bezichtiging/ bezorgen ook mogelijk in Nijmegen of omgeving Almelo maar uiteraard alleen voor de echte geinteresseerden. Voor grotere foto's even een email sturen.

De fiets is ook al vakantiefiets te gebruiken: zet er een paar gladdere banden en een bagagedrager op en klaar. Zelf heb ik er afgelopen zomer 800km mee door frankrijk gefiets.