door
Rongyos » zo 04 okt, 2009 16:01
Dag CMD student, googelen had ik inmiddels gedaan, maar ik ben van mening dat je er niet van uit mag gaan dat iedereen weet wat de afkorting van je studie betekent, en het wel zo netjes is dit meteen duidelijk te vermelden. Over goede 'communication' gesproken dus
Wat betreft die 'anders nl.' optie, die was er inderdaad, maar niet bij alle vragen. Zo kon ik alleen kiezen uit een verblijf van minimaal een weekend, terwijl ik dus 'anders, nl. 1 nacht' had willen invullen.
Je opmerking dat meedoen aan de enquete vrij staat vind ik te kort door de bocht. Had ik niet willen meedoen, had ik de link niet aangeklikt, doe ik dat dus wel geeft dat aan dat ik je graag wil helpen, alleen gaat dat in de huidige opzet van je enquete lastig.
Nou ja, je merkt dat je op fora als deze makkelijk kritiek om je oren kijgt, hoop dat je dat ook ziet als iets waar je wat me kunt. Overigens ben ik zelf wel het type (met een e, ok, die kan je in je zak steken^^) dat met z'n vader 3 weken op dezelfde camping stond (en vanuit daar overigens ook steden, stadjes, dorpjes, musea bekeek) - maar dat is helemaal goed gekomen
Roef