Additionally, paste this code immediately after the opening tag: "Nieuw": de Webredacteur van De Wereldfietser + ideeën? - Forum Wereldfietser

"Nieuw": de Webredacteur van De Wereldfietser + ideeën?

Beste forumlezers en mede-leden van De Wereldfietser,

Ik "mag" me bij deze voorstellen als de Webredacteur. Sander heeft deze functie in het leven geroepen vanwege zijn bezigheden als a.s. vader, en mij lijkt het wel een leuke besteding van een gedeelte van mijn vrije tijd! Buiten het echte fietsen natuurlijk.

Eigenlijk wil dit niets meer en minder zeggen dan dat ik de artikelen die je op de voorpagina en onder het kopje "activiteiten" ziet staan, kan en mag plaatsen.

Op dit moment gaat het met name over activiteiten en oproepen voor het tijdschrift. Ik wil er echter wat verder in gaan, en ook andere interessante artikelen plaatsen indien die zich aandienen.
Dan denk ik aan interessante websites, interessante forum-topics (zoals de nieuwsberichten bij MacFreak.nl bijvoorbeeld), interessante onderwerpen/veranderingen op de wiki, etc. Dus mochten er toevallig nog mensen daarin ideeën hebben, laat het me maar weten :wink:!

Fietsgroetjes,

Robertjan Kuijten
Hey Robertjan,

Proficiat en heel veel succes ermee. Sinds Sander is de site al een heel stuk dynamischer geworden, ga zo door!
Gefeliciteerd!!! Leuk dat je die mooie taak overneemt van Sander.
Leuk. En mooi dat je er ook wat mee wilt gaan doen. Ik kijk uit naar alle veranderingen die je voor ons in petto hebt!
Robertjan,

Veel succes ermee!!

Gee
Robertjan,

Veel succces en plezier! En Sander: bedankt!
Hallo Robertjan,

welkom bij het Internet team, veel succes.

Frank
Gefeliciteerd!

Robertjan, ben je ook misschien geintereseerd in hoofdredacteurschap van De WF-er/De VF-er? We zijn nog steeds op zoek:-))
Dank alvast allen!

Ik zie de ideeën overigens niet als een verandering, meer als een uitbreiding.

Nou Eric, zullen we hier eerst maar eens mee beginnen? :wink: Nog even op je tanden bijten, er komt vast wel een gelegenheid om het over te dragen...

Het eerste idee is een column door leden, om de (paar) weken te rouleren. Vind ik op zich een goed idee, mits er mensen zijn die vrijblijvend iets willen schrijven voor een column?

Andere mensen nog ideeën?