Ik wil graag naar portugal om daar te gaan fietsen en onderweg kamperen en wil het liefst met eigen fiets. Nu hoor ik allerlei verhalen over het gedoe met de fiets mee in het vliegtuig en zie daar dan ook enigszins tegenop. Ik ben namelijk erg zuinig op me fiets ( koga randonneur). Ook lijkt het me een heel gedoe om zo'n fiets in een doos te stoppen die overigens ook nog erg duur is en je die moet achterlaten en terug weer moet aanschaffen. De fietshoes is nog het makkelijkst qua fietsvervoer en die kan je meenemen en weer gebruiken. ( geen pure geldverspilling dus)
Je moet er 1 uur extra voor uittrekken las ik als je de fiets mee wil nemen en het word als bagage mee geteld dus kan je verder niet al te veel meenemen, lijkt me. Kan iemand mij wat positievers melden over het meenemen van de fiets of is het echt geen lolletje en juist af te raden? Graag jullie reacties,
groet debster
Je moet er 1 uur extra voor uittrekken las ik als je de fiets mee wil nemen en het word als bagage mee geteld dus kan je verder niet al te veel meenemen, lijkt me. Kan iemand mij wat positievers melden over het meenemen van de fiets of is het echt geen lolletje en juist af te raden? Graag jullie reacties,
groet debster