Zoals ik al eerder in dit forum heb geschreven, heb ik op 20 september 2007 na het over de kop gaan van mijn fiets een flinke smak op het wegdek gehad. Dit omdat mijn Agu-stuurtas niet goed was vastgeklikt aan de houder op het stuur. Het was bovendien 's morgens vroeg nog donker om te controleren of hij goed vast zat. Hopla, op korts afstand van huis raakte de stuurtas los en viel op de grond voor het voorwiel.
Ik heb hierdoor nog steeds last van pijn in mijn rechterarm. Tijdens het fietsen geen probleem, maar op mijn werk juist wel. Gisteren ben ik na gesprekken met de werkleiding en met de Arbo-arts officieel voor 100 % arbeidsongeschikt verklaard
. Met nog zeven jaar te gaan voor mijn pensioen.... Gelukkig wordt mijn loon volledig doorbetaald. Hoe dit ongelukje zo in een klein hoekje zat....
Ik heb hierdoor nog steeds last van pijn in mijn rechterarm. Tijdens het fietsen geen probleem, maar op mijn werk juist wel. Gisteren ben ik na gesprekken met de werkleiding en met de Arbo-arts officieel voor 100 % arbeidsongeschikt verklaard