De R1 misschien...? Of (vlakker) deze? http://home.planet.nl/~hbarelds/duitsland/duitsland.htm
of zoek hier eens: http://radweit.de
enz. enz. enz.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Die route niet maar wel 2 weken geleden vanuit omgeving Amersfoort naar Veluwe/Apeldoorn, Deventer, Holterberg, Almelo, via de kanalen (zie route hierboven) naar de Ems en dan omhoog via de Ems Radweg, in Meppen overstappen op de Geest-Radweg naar Bremen. Mooie route en goed 'bewegwijzerd'.Wasbeer schreef:Dick,
Dank je. Liefst ee wat vlakkere route met "normale" fietspaden. Die kanalen routes lijken ons perfect. Maar liever nog misschien fietsen we een wat Noordelijker route. Dus via Groningen naar Bremen en dan onder Hamburg langs afbuigend naar Berlijn. Zijn er mensen die boog hebben gefietst?
Ja, ik heb Hilversum-Deventer-Lingen-Wildeshausen-Bremen-Hamburg-Lübeck-Rostock-Neuruppin-Gransee-Oranienburg (Sachsenhausen)-Berlijn gefietst. Een prachtige route, vooral in Mecklenburg-Vorpommern. Aanbevolen!Wasbeer schreef:Dick,
Dank je. Liefst ee wat vlakkere route met "normale" fietspaden. Die kanalen routes lijken ons perfect. Maar liever nog misschien fietsen we een wat Noordelijker route. Dus via Groningen naar Bremen en dan onder Hamburg langs afbuigend naar Berlijn. Zijn er mensen die boog hebben gefietst?
Heel veel plezier, mijn jongens zien deze route ook wel zitten. Zoals hierboven beschreven het een heel klein stukje van de route gedaan, nl. het Ems-VEchte Kanal en dat vonden we een heel erg mooi stuk. Ben dan ook erg benieuwd hoe het Mittellandkanal is qua omgeving t.o.v. het Ems-Vechte. Hoe ga je overnachten? Tent oid?Marjan1 schreef:Hallo Wasbeer,
Na 1 juni zal ik je op de hoogte brengen. Wij (mijn zoon en ik) starten morgen met de 'kanalenroute' naar Berlijn. Starten doen we in Beilen, daar wonen we nu eenmaal en vandaar naar Coevorden waar we de route op pikken. We hopen zo'n 80 km per dag te kunnen fietsen en onderweg nog wat te zien. Paar dagen Berlijn en met de trein weer terug.