Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wiki, informatie nog niet geheel overgeheveld? - Forum Wereldfietser

Wiki, informatie nog niet geheel overgeheveld?

In het verleden heb ik regelmatig informatie geschreven voor de landeninformatie van de wereldfietser. Nu ik op de nieuwe Wiki kijk, de vervanger van de oude Landeninformatie, zie ik dat daar ook een paar zaken die ik aangeleverd heb, verdwenen zijn. Zijn de redacteuren nog bezig met het overzetten? Of is de informatie gewoon weg? Dat zou jammer zijn.
Blanche schreef:Zijn de redacteuren nog bezig met het overzetten? Of is de informatie gewoon weg? Dat zou jammer zijn.
Je kan ze ook rechtstreeks mailen Blanche
wikiadmin (apenstaartje) devakantiefietser (punt) be
Michael W schreef:Je kan ze ook rechtstreeks mailen Blanche
wikiadmin (apenstaartje) devakantiefietser (punt) be
Weet ik...maar ik denk dat het antwoord voor meerdere mensen interessant is, daarom post ik het hier.
Volgens mij kun je ook nog steeds de Landeninformatie stijl vinden, dus ik denk niet dat het kwijt is.

Zoek je bv naar informatie over Kroatië, dan kan je daar komen via het forum, bestemmingen en reisverhalen, europa en dan het kopje Landeninformatie Kroatië.

Anneke
We zijn er nog steeds mee bezig. Alle informatie is op een gegeven moment (enige maanden geleden) door de Belgen uit de landeninfo overgenomen. Later toegevoegde info is nog niet allemaal verwerkt. Maar als er mensen zijn die het ter hand willen nemen, het kan en het mag :!: Graag :!:
Dank voor je antwoord Harry....ik heb net weer aardig wat info aangevuld.
Wie volgt???
Laat me raden: Marokko? :D
Blanche schreef:Dank voor je antwoord Harry....ik heb net weer aardig wat info aangevuld.
Wie volgt???
Het is op z'n zachts gezegd nog erg onvolledig ja :wink: