Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 1000-ste gebruiker - Forum Wereldfietser

1000-ste gebruiker

Hallo Tommy,

:D Laat ik nu net het 1000 ste lid geworden zijn. Niet bewust trouwens, maar wel leuk hoor, nu ik dit lees. Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets, dus....... laat de bloemen dan maar zitten :D :lol:

Hallo Richard,
gefeliciteerd. Helaas de fiets zal je zelf moeten aanschaffen, maar voor evt. tips en adviezen ben je hier aan het juiste adres.

Tommy

Richard,

Van harte welkom als forumlid!!

Voor de Wereldfietser is het een geweldige mijlpaal dat we nu 1000 forumleden hebben. Het forum heeft zich de laatste twee jaar geleidelijk ontwikkeld tot de spreekbuis voor leden van de Wereldfietser (en andere fietserreizigers). Het is geweldig te zien dat er in zulke grote getalen gebruik van wordt gemaakt en dat het forum nu echt een bron van informatie voor fietsreizigers is geworden.

Als oud-voorzitter heb ik er natuurlijk niets meer over te zeggen, maar het 1000ste forumlid lijkt mij wel een Wereldfietser T-shirt waard... :mrgreen:

Hoe dan ook, welkom op ons forum!

Groeten,
Dennis

Zodra Marco (W) terug is zal ik het aan hem voorleggen. :wink:

Dat zou leuk zijn!! Mijn maat is xxl.
Noteer mij ook maar als lid van jullie vereniging.

richard schreef:Noteer mij ook maar als lid van jullie vereniging.
Dat zul je toch zelf moeten doen. Wel leuk! Je kunt je hier opgeven.

:cry: :cry: Is het T shirt al onderweg :?: :?:
Groeten Richard

Is het lidmaatschap al onderweg? :D

Groeten,

Marco

Hallo Marco,

Heb je het t-shirt met de postduiven meegestuurd en wisten ze niet waar ze moesten landden :?:
:P :P

groetjes Richard

Ik zal er even de vaart inzetten.