Additionally, paste this code immediately after the opening tag: passende helm - Forum Wereldfietser

passende helm

Mijn vriendin heeft problemen met het vinden van een goed passende helm. Schijnbaar heeft ze nogal een smal hoofd. Ze heeft al verschillende helmen geprobeerd en eentje van Bianchi zat nog het beste, maar deze was eigenlijk ook iets te groot.

Weet er iemand misschien of er een speciaalzaak is op het gebied van fietshelmen of is er misschien een bedrijf dat helmen op maat maakt.

Vast bedankt.

Hoi,

Ik ken het probleem, heb zelf ook geen groot hoofd :lol:
Ik heb een helm van Trek, maat S/M, die zoals de meeste helmen nog wat strakker te trekken is om de achterkant van het hoofd. Deze helm heeft toevallig ook nog een gunstige prijs.
Succes.

Hoi,

Er zijn ook goede en verstelbare kinderhelmen te koop, wellicht zijn die wel passend (en ja, ze zijn er ook zonder Mickey Mouse, Teletubbies of K3...).

Succes,
Sandra

Gaat het om smal of om klein?
Wim

De S van Prowell dit jaar zijn echt small, mijn zoontjes van 7 en 9 zijn er tevreden mee. Heb het model nummer nu niet evn bij de hand.

Willem Jongman schreef:Gaat het om smal of om klein?
Wim
Het gaat om smal. Mijn vriendin heeft geen problemen met een helm van haar voorhoofd tot haar achterhoofd. Het is alleen dat de helm van oor naar oor te ruim is.

We gaan in ieder geval even kijken naar de gedane suggesties. Alvast bedankt.