Hallo iedereen
Ik ben (25) afgelopenzomer niet op de fiets gestapt en dat heb ik geweten.
De zomer daarvoor nog met 2 vrienden van mexico/cancun naar pannama stad gefietst in 7 weken, daarvoor over de alpen naar roemenie, en in de VS van new/york naar miami gepedeld in 6 weken
Nu heb ik een droom
! Ik heb een droom van de paden ! paden vol met vakantiefietsers! Alemaal even gelukkig en de sfeer die er heerst is eigenlijk veel te goed. Er worden kampen opgezet, muziek gespeeld, lkkr gekookt, gegeten en gedronken en gelachen
. Hmm.. oke sfeer geschetst.
Hoe dit tot stand gebracht moet worden is een goede vraag? Ik denk dat het meschien zo simpel moet zijn dat er een meetingpoint word afgesproken ergens in een hostel op een bepaalde datum ofzo. iedereen die mee fietst waar dan ook naartoe kan dan komen. Ik ben zelf altijd op de bonefooi op pad gegaan! geen plan geen iedee? maar gewoon gaan.
(wel weer terug komen)
Hhhmm.. nou tot zo ver!
Wie ziet dit ook wel peddelen en wil me helpen dit op poten te zetten !
of was het maar een droom
word vervolgt!
Ik ben (25) afgelopenzomer niet op de fiets gestapt en dat heb ik geweten.

De zomer daarvoor nog met 2 vrienden van mexico/cancun naar pannama stad gefietst in 7 weken, daarvoor over de alpen naar roemenie, en in de VS van new/york naar miami gepedeld in 6 weken
Nu heb ik een droom

Hoe dit tot stand gebracht moet worden is een goede vraag? Ik denk dat het meschien zo simpel moet zijn dat er een meetingpoint word afgesproken ergens in een hostel op een bepaalde datum ofzo. iedereen die mee fietst waar dan ook naartoe kan dan komen. Ik ben zelf altijd op de bonefooi op pad gegaan! geen plan geen iedee? maar gewoon gaan.

Hhhmm.. nou tot zo ver!
Wie ziet dit ook wel peddelen en wil me helpen dit op poten te zetten !

of was het maar een droom

word vervolgt!