Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatjes gezocht - Forum Wereldfietser

fietsmaatjes gezocht

Beste mensen,

Graag zou ik kennis maken met een paar mensen om af en toe samen te fietsen. Ik denk aan een dagtocht of een weekend in Drenthe of de Veluwe. Later zouden we dan met twee of meer mensen een tocht kunnen maken in bijv. Roemenie, Chili, Nieuw-Zeeland of IJsland (ik noem maar wat van mijn wensen).

Ik denk aan mensen tussen de 30 en 45 met vwo niveau. Ik hou van klimmen en hoef niet meer dan 70 km per dag te fietsen. Als er makkelijk en betaalbaar slaapadressen voorhanden zijn kampeer ik niet. In Chili zal je misschien wel moeten kamperen. In Nederland: Vrienden op de Fiets.

Zelf ben ik 43, heb Bewegingswetenschappen gestudeerd en ben nu fotograaf (niet tijdens het fietsen).

Ik hoop op een paar leuke reakties.

Wilbert
Hallo Wilbert,

Ik ben wel geinteresseerd. Althans als ik nog binnen de hopelijk enigszins flexibele leeftijdsgrenzen val.
Ik ben Anja, 49 jaar, maar fiets als een dame van 42.
Ook ik wil binnen niet al te lange tijd een reis naar ZuidAmerika maken dus enige voorbereiding daarvoor is welkom.
Vijf jaar geleden heb ik drie maanden door nieuw Zeland gefietst, een absolute aanrader.
Ik ben een rustige fietster, 70 km vind ik prima, kan goed bergop en hou van kamperen maar af en toe een beetje luxe verwennerij kan ik ook wel waarderen.

As zomer wil ik graag naar Noorwegen.

Hoop iets te horen,
Groet,
Anja
Beste Anja,

Bedankt voor je reaktie. In 2007 was ik in Noorwegen en wil er beslist weer een keer naar toe, maar niet dit jaar.
Ik wacht even de reakties af. Ik hoop op tenminste 6 reakties. We kunnen dan een keer kennis maken, evt. een stukje fietsen en kijken of het klikt.

Groetjes,

Wilbert
Hee Wilbert,

Kom eens naar een weekend van de Wereldfietser bijvoorbeeld het aanstaande Paasweekend. Dan leer je zo een heleboel fietsmaatjes kennen. Deed ik twee jaar geleden ook en mijn agenda staat nu vol met fietsafspraken :wink:


Blanche