Ik neem even een paracetamol.Schlauch schreef:Leon,Leon schreef:Jij verwacht van fietsenfabrikanten met een ontwikkelingsbudget van niks wat autofabrikanten met ontwikkelingsbudgets van miljarden ook niet kunnen en niet doen: op voorhand precies berekenen wat het voertuig gaat doen en klanten er alles over vertellen. Het zal de klant worst wezen!
Maar niemand let je om met jouw kennis fietsen te gaan ontwikkelen en er rijk mee worden. Idee?
Groetjes,
Leon
Op de eerste plaats verwacht ik van je, als medeforumlid, een solidaire opstelling. Op de tweede plaats verwacht ik van je de door mij genoemde feiten en referenties met argumenten te weerleggen.
Maar vooral verwacht ik van je minstens drie voorstellen te doen tot verbetering van de maatvoering van fietsen of de voorlichting hierover.
Het voorstel van mij naar aanleiding van deze draad is samenvattend dat je bij de keuze van een fiets behalve de geschikte bovenbuislengte een frame moet nemen met de grootste zitbuishoek.
Verder strekt mijn belang niet verder dan het delen van fietservaringen en hier een onafhankelijke mening over te hebben.
Jac
Leon