Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 27 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3755 berichten
Hoi Martin,

Smaken verschillen (gelukkig maar) en "on opvallend" was inderdaad de bedoeling en om in het verkeer gezien te worden, trek ik vaak zelf its kleurrijks aan, zie fotootje.

Deze fotoo's zijn inderdaad in Idaho and Wyoming genomen.


Afbeelding
Dashboard 2006:
Afbeelding

Fiets zoals die was in 2007:
Afbeelding

Fiets zoals die nu is :)
Afbeelding
Ik zit net naar de cijfers te kijken: meer dan 150.000 hits op dit topic......
Wim
Maar wat is er dan ook mooier dan een mooie fiets om naar te kijken.... :wink:
Het zou me niet verbazen dat dit hoge aantal wordt veroorzaakt door zoekmachines die onderhand in gaten hebben dat er veel links naar plaatjes in deze draad staan. Ik heb met Google al eens een plaatje gevonden dat verwees naar dit forum. Maar ik kan het mis hebben en dan zijn het werkelijk allemaal mensen van vlees en bloed (uiteraard veel dubbelen) die die mooie fietsen hebben bekeken.
Afbeelding

Tijd om weer eens naar een fiets te kijken, op naar de 200.000 hits!

remco en petra

www.voorbijdepolders.nl
Nou ja mijn T400, niet op reis maar gewoon in de kamer.

Afbeelding
En nog 1.

Afbeelding

Willem
wwwillem schreef:En nog 1.

Willem
Hallo Willem, wat is dit voor een vreemde rode bidon, daar bijna onder het trapashuis? Vreemde dop, die je niet met je tanden uittrekt om te drinken. Lijkt meer op een brandblusser.... :lol:
Brandstoffles in een Bikebuddy.
Wim
Nu je het zegt een brandblusser, gelukkig moet dat niet op een fiets.

Een brandstoffles is het, die dop met dat gat zal wel zijn om een musketon doorheen te halen.

En idd de fles zit in een bikebuddy, een handige bidonhouder, m'n fles heeft in feite nog nooit zo stevig aan de fiets gehangen.

Groeten,

Willem
Nu ik de foto zo zie lijkt de fles wel laag te zitten.

Misschien moet ik hem wat hoger proberen te zetten.

Willem
wwwillem schreef:Nu ik de foto zo zie lijkt de fles wel laag te zitten.

Misschien moet ik hem wat hoger proberen te zetten.

Willem
Zo lang de fles niet in conflict komt met de cranks en niet onder het grootste tandwiel doorkomt is dat juist goed, hoe lager het gewicht, hoe beter.
Nog maar eens wat wereldfietstocht-fietsplaatjes.

Op weg naar Tibet vanuit Yunnan, vlakbij de eerste 4000-er:
Afbeelding

En als contrast, ik op m'n fiets in de Kazachstaanse steppe (zweet, zweet, 40+ klein nulletje C):
Afbeelding

Ik droom weer even weg....

Groet,
Peter.

Nu wel met plaatjes...
Hoi Allemaal,

Ik wilde mijn fiets foto ook met jullie delen, maar krijg geen foto bij de tekst geplaats. Tips zijn welkom, dan kan ik hem alsnog erbij plaatsen.
Ik heb zelf een KM Worldtraveller 2004 (gekocht voor€450,=)

Wilde eerst een hele spik splinter nieuwe fiets, met magura, son en rohloff, maar vergeleken met mijn vorige fiets (gazelle Kathmandu) is dit echt een genot om mee te fietsen. Ook met dank aan Chantal van Bike4Travel, die me telefonisch heeft bijgestaan, ondanks dat ik geen fiets bij hun aanschafte. Echt super, van haar.
Maar verder over de fiets, ik denk dat ik nu een schitterende basis heb, om al de andere wensen ooit in de toekomst op dit frame te verwezelijken.
Heb er wel een ander stuur (recht) opgezet en een petfles houder.

Ben er zelf erg blij mee, en voor het geld een goede deal lijkt me.
Met vriendelijke groet,

Bart
Hallo Bart,

zie hier hoe je een foto moet plaatsen:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... f=6&t=8871

Groetjes,
Frank
Afbeelding
Onderweg in Duitsland juli 2008.
Fiets Giant trooper (met dikkere achterspaken).
Geïsoleerde Camelbag 1.5 liter hangt aan het stuur.
Ik heb via site van moderator ook geprobeert een foto te plaatsen. Wat ik alleen niet snap is dat je als laatste een y-mail link moet plaatsen.
mijn vraag is welke link?

mario
Hier de mijne, deze (stads) fiets heeft me in 3 maanden door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam gebracht.

Afbeelding

nog eentje
Afbeelding

Fiets: Cannondale Street II
Gefietst van nov 08 tot feb 09
Mijn Challenge Fujin vóór/tijdens een tochtje rond de Zuiderzee. 2007.

Afbeelding

Afbeelding

Victor.