Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Garagesale: Te koop verschillende Outdoor/Fiets-artikelen - Forum Wereldfietser

Garagesale: Te koop verschillende Outdoor/Fiets-artikelen

Beste Wereldfietsers,

Het voorjaar komt eraan.....over een paar weken :lol: . Hoog tijd om de boel eens op te ruimen. De komende dagen halen we onze garage overhoop en ruimen eens lekker op. Alles wat met fietsen en buitensporten te maken heeft zetten we op de site van de wereldfietser.

Als je interesse hebt om iets van ons over te nemen dan kan je contact opnemen via:
mail: post@marcomeijerink.nl
bellen: 06 34835955

Alles moet wel snel weg dus hoe eerder je belt of mailt hoe liever we het hebben.

Veel spullen verkopen we tegen een relatief laag bedrag. de reden is simpel: wij doen er niets meer mee en we zouden het fijn vinden wanneer anderen er nog mooie tochten mee maken. Daar zijn spullen tenslotte voor bedoeld.

De spullen mag je zelf komen ophalen in het mooie zonnige Krimpen aan den IJssel (aan de rand van het groene hart). Wie maakt ons los???

Groetjes,
Marco en Lisette
**VERKOCHT**

Te Koop: Oerdegelijke kruispoot (2 stuks)
Prijs: €5,- per stuk


Nooit eens lekker onderuit gezakt voor je tent kunnen zitten? Nu is je kans om daar voor eens en voor altijd verandering in te brengen. Van de kwaliteitsmerk "Zwerkei" hebben we 2 kruispootstoeltjes liggen die smachten naar een verse stel billen. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Oh ja, ze gaan het liefst per paar.

Afbeelding
**VERKOCHT**

Te Koop: lekker ruime stuurtas
Prijs: €5,-


Ja, zo maken ze het niet meer. Een echte ruime stuurtas MET kaartenhouder. Erg geschikt voor al je spulletjes die je dicht bij je wilt houden. De stuurtas is inclusief beugel en past daarom op bijna elke stuurtashouder. Het spreekt vanzelf dat het materiaal van deze tas onverwoestbaar is.
(let ook even op de uitmuntende fotokwaliteit 8) )

Afbeelding
**VERKOCHT**

Te Koop: dagtourrugzak (3 stuks)
Prijs: €15,- per stuk


Hardstikke nieuw waarvan enkele zelfs nog in de verpakking.
Schitterende dagtour rugzak. Met houder voor waterfles en natuurlijk gepolsterde banden. We hebben er drie liggen (tja, hoe we ooit aan drie stuks zijn gekomen is me nu nog een raadsel) en die smachten naar een lekkere rug waar ze op kunnen hangen. Rugzak is ook erg geschikt voor achterop de bagagedrager.

Afbeelding
**VERKOCHT**

Te Koop: zelfopblazend matje
Prijs: €5,-


Natuurlijk, wij wereldfietsers slapen het liefst op de grond. Daar worden we echte mannen (en vrouwen) van. Maar voor diegene die dit al jaren hebben gedaan en bestaat er de mogelijkheid om het leven een stukje aangenamer te maken.
Een echte zelfopblazend mat (je moet een beetje bijblazen) van het Nederlandse merk AGU (in de tijd dat men nog buitensportartikelen fabriceerden/inkochten). De mat is natuurlijk gebruikt en dat heeft als voordeel dat we weten hoe de mat slaapt. En dat is heeeeerlijk. Vooral na een heeeele lange dag fietsen. Helaas hebben we geen foto van de mat in uitgerolde toestand maar wel van de opgerolde. Achterop Lisette's bagagedrager.....in Canada.....

Afbeelding
**VERKOCHT**

Te Koop: Handboek voorbereiden wereldreis (2 stuks)
Prijs: ansichtkaart gestuurd tijdens je wereldreis


Wereldboek(je) voor Wereldfietsers! In 2003 en 2004 hebben we verschillende workshops gegeven die meer inzicht gaven hoe je je wereldfietsreis kunt voorbereiden. Een workshop waarna enkelen snel de fiets hebben gepakt om pas na een aantal jaren terug te komen. Zo hoort het ook. Inpakken en wegwezen. Daar draait het bij de Wereldfietser om. Het boekje behandelt onderwerpen als: het bepalen van de juiste route, financien, verzekeringen, documenten, gezondheid, post, sponsoring, afsluiten en opnieuw opstarten, enz.
Natuurlijk was het beter geweest wanneer je bij de workshop aanwezig kon zijn maar de "aanschaf" van dit boekje is een goede tweede. Oh ja, dit boekje kost geen geld maar alleen een mooie ansichtkaart gestuurd tijdens je wereldreis. Zo reizen wij ook nog een beetje mee.
En natuurlijk ook dit weer ophalen in Krimpen (misschien wel samen met een matje, stoeltje, stuurtas, rugzak?? :lol: )

Afbeelding
**VERKOCHT**

Te Koop: Fotoinzet voor Ortlieb stuurtas
Prijs: €7,50


Wereldfotografen opgelet: ook voor fietsende fotografen heeft onze opruiming wat opgeleverd. Omdat we zelf niet met een stuurtas fietsen maken we geen gebruik meer van de Ortlieb Fotoinzet. Deze inzet plaats je gewoon in je stuurtas waarna je met verschillende schotsjes je stuurtas kan indelen zodat je camera en lenzen heerlijk vast blijven zitten wanneer je op een van de slechte wegen over de wereld fietst. Wees er snel bij want we vermoeden dat dit zo weg is....!

Afbeelding
Geweldig...ik zou m'n onderschrift maar aanpassen als ik jou was.
Niet alleen "Tekst en Fotografie" maar ook "Verkoper". Hmmm...nu ik dit zo eens nalees, zie ik dat je je vak goed verstaat. De tekst en de fotografie spreken erg aan. Dus met dat verkopen zit het ook wel goed. Succes.
@50-er: en? wat kan ik voor je klaarleggen??? :lol:

**VERKOCHT**


Te Koop: Thermarest matje
Prijs: €15,00


In en van de hoeken van de zolder van de garage vonden we een echt origineel Therm-a-rest matje. Afgedaan omdat vrouwlief haar oog had laten vallen op een matje van Exped (partners van een Exped-mat gebruiker doen vervolgens geen oog dicht vanwege het geluidsoverlast van de krakende Exped mat :evil: ). Deze mat is volledig geruisloos zolang de gebruiker natuurlijk niet snurkt.
Voor een gering bedrag lig je prinsheerlijk te slapen.
Matje is exclusief model maar inclusief slaapcomfort.

Afbeelding
**VERKOCHT**

Te Koop: Thermarest stoeltje
Prijs: €10,00


Stoeltje voor je therm-a-rest matje. Samen met de vorige aanbieding kan je kampeervakantie niet meer stuk. Om heel eerlijk te zijn: ons stoeltje is groen van kleur. Maar we waren te lui om het matje uit te pakken en in de hoes te schuiven. Maar voor 10 euro is een klein beetje luiheid ook wel te verdedigen. Het liefst zien we matje en stoeltje in een keer van eigenaar veranderen.

Afbeelding
Marco Meijerink schreef:Te Koop: lekker ruime stuurtas
Prijs: €5,-
Marco,
Kun je hem mee naar de beurs nemen? Dan is ie verkocht!
Groet,
Leon
**VERKOCHT**

Te Koop: Slaapzakken, mummie-model (2 stuks)
Prijs: €20,00 per stuk


Bijna zonde om weg te doen....maar ja, wat doe je wanneer je 4 slaapzakken hebt? Twee weg doen dus in de hoop dat een ander er goed gebruik van kan maken. Donzen slaapzak, mummie model. De slaapzak kan zonder problemen rond het vriespunt gebruikt worden. Voor het gebruik in NL houdt het in dat het een 4-seizoenen saapzak is. Voor het gebruik in het noorden van Scandinavie is het een 3-seizoenen slaapzak. De slaapzakken zijn natuurlijk gewassen zodat je gelijk op fietsvakantie kunt. Een slaapzak past zonder problemen op zijn zij in een fietsachtertas zodat je bovenop nog al je kleding kunt stoppen.
TIP: koop er gelijk een matje en een stoeltje bij!!!

Afbeelding
Marco Meijerink schreef:Te Koop: Thermarest stoeltje
Prijs: €10,00


Stoeltje voor je therm-a-rest matje. Samen met de vorige aanbieding kan je kampeervakantie niet meer stuk. Om heel eerlijk te zijn: ons stoeltje is groen van kleur. Maar we waren te lui om het matje uit te pakken en in de hoes te schuiven. Maar voor 10 euro is een klein beetje luiheid ook wel te verdedigen. Het liefst zien we matje en stoeltje in een keer van eigenaar veranderen.

Afbeelding
Marco,

Ik koop het stoeltje graag van je!
Zou ik het op de Fiets- en Wandelbeurs van je in ontvangst mogen nemen?
Cheers,

James
Afbeelding
Mooie foto! Waar precies is deze foto genomen? Banff and Jasper?
Marco Meijerink schreef:Te Koop: Slaapzakken, mummie-model (2 stuks)
Prijs: €20,00 per stuk


Bijna zonde om weg te doen....maar ja, wat doe je wanneer je 4 slaapzakken hebt? Twee weg doen dus in de hoop dat een ander er goed gebruik van kan maken. Donzen slaapzak, mummie model. De slaapzak kan zonder problemen rond het vriespunt gebruikt worden. Voor het gebruik in NL houdt het in dat het een 4-seizoenen saapzak is. Voor het gebruik in het noorden van Scandinavie is het een 3-seizoenen slaapzak. De slaapzakken zijn natuurlijk gewassen zodat je gelijk op fietsvakantie kunt. Een slaapzak past zonder problemen op zijn zij in een fietsachtertas zodat je bovenop nog al je kleding kunt stoppen.
TIP: koop er gelijk een matje en een stoeltje bij!!!

Afbeelding
Geïnteresseerd, maar wat wegen ze per stuk?
ZStoffel schreef:
Marco Meijerink schreef:Te Koop: Slaapzakken, mummie-model (2 stuks)
Prijs: €20,00 per stuk


Bijna zonde om weg te doen....maar ja, wat doe je wanneer je 4 slaapzakken hebt? Twee weg doen dus in de hoop dat een ander er goed gebruik van kan maken. Donzen slaapzak, mummie model. De slaapzak kan zonder problemen rond het vriespunt gebruikt worden. Voor het gebruik in NL houdt het in dat het een 4-seizoenen saapzak is. Voor het gebruik in het noorden van Scandinavie is het een 3-seizoenen slaapzak. De slaapzakken zijn natuurlijk gewassen zodat je gelijk op fietsvakantie kunt. Een slaapzak past zonder problemen op zijn zij in een fietsachtertas zodat je bovenop nog al je kleding kunt stoppen.
TIP: koop er gelijk een matje en een stoeltje bij!!!

Afbeelding
Geïnteresseerd, maar wat wegen ze per stuk?
en omvang
Ik ben ook geinteresseerd in de slaapzakken en heb dezelfde vragen: wat is de omvang en het gewicht?

Groet Femke
De slaapzakken zijn ongeveer 1,3 kilo per stuk. Het formaat is ongeveer 28 * 19 cm (samengeperst!)

ZStoffel heeft als eerste gereageerd. Ik wacht even zijn verdere reactie af. Mocht dat niets worden dan laat ik het weten.

Groetjes,
Marco

@Martin: klopt helemaal.
Marco Meijerink schreef:
ZStoffel heeft als eerste gereageerd. Ik wacht even zijn verdere reactie af. Mocht dat niets worden dan laat ik het weten.
Ik neem graag 1 slaapzak af, dus er is er nog 1 over voor een andere geïnteresseerde.
Marco Meijerink schreef:Te Koop: Slaapzakken, mummie-model (2 stuks)
Prijs: €20,00 per stuk
Donzen slaapzak, mummie model.
Heb je ze altijd netjes in deze compressiezakken bewaard?
Leon