Additionally, paste this code immediately after the opening tag: BRANDER WINDSCHERM - Forum Wereldfietser

BRANDER WINDSCHERM

Een paar weken terug heb ik een WF'er ontmoet die voor het astronomische bedrag van 12 euro een brander windscherm had aangeschaft.
Daarna een andere WF'er ontmoet die er zelf één had gemaakt van een aluminium serveerschaal!!!!! te gek!!!!

Vandaag waren deze schalen in de aanbieding (79cent) bij Dirk van de Broek.
Dus lekker schalen platwalsen en knippen maar.

Wat is de wereldfietser toch een fantastische club!!!

Groeten, John.

Bedoel je die aluminium dingen die je ook wel eens bij de slager onder je vleessschaal of salade krijgt? Die zijn inderdaad wel vrij dik en stevig, maar kun je die wel goed opvouwen?

Inderdaad, dat soort schalen. Ongeveer even dik als het 'originele' materiaal.
Opvouwen lukt wel, maar met uitvouwen zullen er toch wel gauw scheuren verschijnen.
Oprollen om de branderfles, gastank of pannenset is het meest praktisch.
Het scherm heeft dan ook direct de goede vorm voor het gebruik.


Groeten, John.

Dan moest ik dat misschien maar eens gaan proberen. Voor de kosten hoef ik het niet te laten.

Ik kook op gas en heb toch best vaak last van de wind. Achter de tent gaan zitten help lang niet altijd genoeg.

Nog even geduld want in het eerst volgende nummer van de Wereldfietser staat een uitgebreide beschrijving van het maken van zo'n branderscherm!

Maarten Smit
Redactie WF

Maarten Smit schreef:Nog even geduld want in het eerst volgende nummer van de Wereldfietser staat een uitgebreide beschrijving van het maken van zo'n branderscherm!

Maarten Smit
Redactie WF
Een hele beschrijving nog wel? Ik denk dat ik met een alu serveerschaal en een schaar al een eind ga komen. (plus dat ik geen abonnement heb).

Wat let je om lid te worden? Het enorme bedrag van €15,- per jaar?
In de toekomst zullen er steeds meer diensten worden aangeboden voor alleen leden.......ook dit soort diensten.

http://www.wereldfietser.nl/index.php?c ... /lidworden