Hebben jullie (velen zijn natuurlijk behalve 2 ook 4-wielig)ook de ervaring dat automobilisten behalve voor stoplichten ed BIJNA NOOIT (AF)REMMEN.
Ik heb overstekende katten ,honden maar ook onvoorzichtig afslaande kinderen gezien waarbij mijn hartslag echt wel omhoog ging
Geen remlichtje te bekennen ,ook niet in dorpen .
Voorzover ik kon zien of horen niet eens het gas er even af.
Ik vond en vind dat wel ietwat shockerend eerlijk gezegd.
Ik heb weleens gehoord dat veel rijinstructeurs adviseren om nooit te remmen voor honden en katten ,maar ik heb de indruk dat de meeste automobilisten zich (ook geestelijk) totaal onkwetsbaar wanen .
Ik heb weleens een automobilist binnen zien strompelen ,want hij had bij geringe snelheid een kat overreden ,helemaal wit en overstuur.
En dat was nog maar een kat.....
Ik heb overstekende katten ,honden maar ook onvoorzichtig afslaande kinderen gezien waarbij mijn hartslag echt wel omhoog ging
Geen remlichtje te bekennen ,ook niet in dorpen .
Voorzover ik kon zien of horen niet eens het gas er even af.
Ik vond en vind dat wel ietwat shockerend eerlijk gezegd.
Ik heb weleens gehoord dat veel rijinstructeurs adviseren om nooit te remmen voor honden en katten ,maar ik heb de indruk dat de meeste automobilisten zich (ook geestelijk) totaal onkwetsbaar wanen .
Ik heb weleens een automobilist binnen zien strompelen ,want hij had bij geringe snelheid een kat overreden ,helemaal wit en overstuur.
En dat was nog maar een kat.....