Hallo mede-enthousiastelingen, ik ben een 47-jarige man en fiets regelmatig in de regio Leiden / Den Haag. Ik zou het leuk vinden om dat wat structureler met anderen te doen.

Daarbij speel ik ook met het idee om in een vakantie-periode eens een langere tocht af te leggen, te denken bv aan: vanuit Krakow (zuid Polen), via Tjechie eindigen in Wenen (Oostenrijk). Een en ander qua haalbaarheid en bereikbaarheid van begin- en eindbestemming verder uit te werken. I

Ik gebruik een vrij gewone hybride fiets, ben niet zo'n klimmer en geef er ook de voorkeur aan om niet te kamperen,maar om goedkope accomodatie op te zoeken en iedere avond lekker uit eten te gaan. Vandaar dat mijn eerste gedachte uit gaat naar Tjechie waar veel low budget mogelijkheden zijn wat dat betreft.

Wie dit ook een leuk idee lijkt en ook in de regio Zuid Holland woont nodig ik van harte uit om eerst eens af te spreken om in deze buurt een fiesttocht samen te maken en zo te kijken of het genoeg klikt om verdere plannen uit te werken.

Groetjes, Wim