Hoi,

Ondertussen ben ik weer terug naar de winkel geweest en is inderdaad het zadel en het stuur versteld. En zoals sommigen al voorspelden kan een paar centimeter toch schelen. De verkoper zei er wel bij dat het frame toch wat te groot is. Ik heb gezegd dat ik me dan wel een beetje voor de gek gehouden voel, want destijds heb ik uitgebreid fietsen gepast bij een verkoper die heel deskundig leek.

Afijn, ik heb nog gevraagd of ik mijn fiets kan omruilen, maar de verkoper zei dat dit financieel niet slim is omdat ik dan heel erg onder de aanschafprijs zou gaan zitten.

Na dit onderhoud ben ik met mijn lady (Janis Joplin gedoopt) naar Terschelling geweest. Ten eerste hebben de verstellingen van de fietswinkel lijkt het wat geholpen. Maar het lijkt er ook op dat in heuvelachtiggebied het veel beter fietsen is. Dus dat zo'n hybride niet is gebouwd voor neerlands poldergebied. Als ik heuvel op en af fiets (duinen) dan voel ik al veel minder druk in mijn onderarmen. Vals plat fietst nog het lekkerst.

Groet Asha