door
Roger » do 21 aug, 2008 11:18
Haike schreef:Willem Jongman schreef:Haike, waarom heb je toch altijd met iedereen ruzie?
Ikke?
Nou daar ben ik niet op uit, niet bewust in elk geval. Ik kan soms wel scherp zijn, zal het niet ontkennen, maar ik heb er wel een smily bij gezet....
En wat de een als ruzie ervaart ziet een ander als een fel debat...
Willem Jongman schreef:Dat is noch erg gezellig, noch functioneel. C'est le ton qui fait la musique.
Helemaal mee eens....
Willem Jongman schreef:En vergeet vooral niet dat je ook zelf tot degenen behoort die met een zekere regelmaat de posts van anderen verkeerd leest.
Lezen is een vak, en ik zal niet beweren dat ik een uitzondering ben op die regel.... maar ik bemoei me niet met dingen waar ik weinig van af weet, dus daar kan ik ook geen ruzie krijgen...
Willem Jongman schreef:Ietsje meer nauwkeurigheid en hoffelijkheid wil ik eigenlijk van iedereen vragen.
Wim
Goed initiatief Wim, ik ga mijn best doen
het is niet mijn opzet om op dit forum de sfeer te verpesten..
Tja, Haike,
Jij bemoeid je niet met dingen waar je weinig van af weet, dus kan je daar ook geen ruzie over krijgen.
Wat is weinig vanaf weten? Dit is nogal relatief. Als ik mijn kennis over rijwielen afzet tegenover een Willem Jongenman of Marten Gerritsen is mijn kennis erg summier.
Echter als een collega bij mij informatie inwint omdat hij via het fietsenplan een nieuwe hybride fiets wil aanschaffen, blijkt hier iets mee te kunnen.
Maar laat ik het bij mij zelf houden. Laat ik er eens vanuit gaan dat ik heel weinig van tweewielers af weet. Prima. Dit is voor mij geen enkele belemmering me niet in discussies op dit forum te mengen, en dat zal het ook niet worden. Juist door me te laten horen kan ik me ontwikkelen. Ook al sla ik de plank wel eens mis. Dit geld niet alleen voor dit forum maar ook elders in het leven, op het werk, privé……
We hebben hier allemaal de zelfde passie; het landschap fietsend aan ons voorbij zien trekken op weg naar elders, genietend van een stukje techniek wat dit mogelijk maakt.
Vandaar ik jou opmerking; “maar ik bemoei me niet met dingen waar ik weinig van af weet, dus daar kan ik ook geen ruzie krijgen” niet ik kan volgen.
Haike, jongen, wat wil jij nou eigenlijk op dit forum? Vertel het eens. Je mag me ook een pb mail sturen.
Gr. Roger.