Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Naar Azië met Kerst? - Forum Wereldfietser

Naar Azië met Kerst?

Rond half dec./begin januari zou ik (vrouw, 36, Utrecht) graag een week of drie gaan fietsen. Het liefst ga ik richting Vietnam/Cambodja/Laos, maar sta open voor evt. andere bestemmingen.
Welke m/v van 30-45 jaar wil mee?

Ik ben een ervaren reiziger, maar mijn fietservaring beperkt zich tot Europa, ben geen bergfietser. Het gaat me ook niet om zo snel mogelijk.
Voor mij is fietsen een middel(het perfecte vervoermiddel) en niet het doel. Het liefst zou ik een beetje een route plannen, maar alles hoeft wat mij betreft zeker niet 'vast' te staan.
Kernwoorden: relaxt, low-budget, improviseren (open staan voor wat je onderweg tegen komt en meemaakt).

Groetjes, Eva
ik (m39) ben mezelf aan het orienteren voor een fietsvakantie eind van dit jaar. ben een ervaren (fiets-)reiziger (alleen en met 2-en) en z-o azie is een favoriete bestemming! trefwoorden voor een fietsvakantie zijn low-budget, warm klimaat, redelijk sportief, cultuur/natuur, oog voor omgeving (niet alleen de weg), grove planning, mtb met bagagedrager.
cambodja en borneo hebben mijn interesse.

martijn

bericht verwijderd en zelf oproep geplaatst bij reisgenoten

ik heb ook wel interesse, maar eigenlijk bijna geen (vakantie)fietservaring.
Ik ben wel al eens in Maroc. geweest met mijn Land Rover.
M 46.

Hoi Eva en anderen,

Leuk idee! Ik ben zeker geinteresseerd om eens kennis te maken en wat concreter te praten.
Ik ben geen ervaren wereldfietser, wel een ervaren fietser en al vaker korte (1-2 weken) tochten gemaakt in Nederland, Frankrijk, Marokko. Bij mij zou het fietsen zelf wel het doel zijn, misschien wat meer dan wat ik uit jouw bericht haal, maar hier kunnen we over praten natuurlijk.

Gezien tijdplanning misschien idee op korte termijn eens met iedereen af te spreken?

Groetjes, Pascal (38 )
Hallo alle nieuwe reagerenden
Er zijn al wat meer plannen. Als je meer wilt weten neem dan even rechtsteeks contact op.
Groetjes Yvette