Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat allemaal mee te nemen op een fietstocht van 9 dagen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wat allemaal mee te nemen op een fietstocht van 9 dagen?

Flacon babyshampoo doet wonderen. je kan er mee: onder de douche, je scheren, haar, kledij en schotels wassen. Is véél goedkoper dan al die spullen in de buitensportzaak en overal te koop (in Europa).
sparge schreef:Hallo allemaal!

Nu ben ik aan het kijken wat handig is om allemaal mee te nemen. We gaan 8 dagen fietsen en verblijven in B&B/hotels oid.

Dit lijstje heb ik nu gemaakt:
- shirt met lange mouwen
- liga/fruitkicks voor 1 week (ongeveer 32 stuks)
- reparatiesetje voor de fiets
- regenpak / poncho
- fleeche trui oid
- verzorging/toilettas
- medicijnen e.d.
- lange broek
- fotocamera
- 2 fietsrouteboekjes
- uitgeprintte voucher fietsbus
- portemonnee met contant geld en passen
- 8x onderbroeken
- 8x t-shirt
- 8x sokken
- fietsbroekje
- papier en pen om een reisverslagje te maken
- ...

Heb je nog advies wat we zeker mee moeten nemen?
:?:

Bedankt alvast!! :o
Wat een boel kleren en eten.
Zoals al gezegd, kleren kun je onderweg iedere dag met klein handwasje doen. 3 of soms gewoon 2 t-shirts, 2 paar sokken, 2 onderbroeken. iedere dag kort wasje. En als dat niet kan, trek je gewoon de spullen van de vorige dag aan. In mijn jeugd kreeg ik ook maar 1 onderbroek per week. Vies ben je echt niet als je een dag of twee in hetzelfde fietst, dat is gewoon het idee dat je vies bent. Je stinkt wellicht een beetje, nou en? Vroege had iedereen zijn eigen luchtje en je wist niet beter en je wist niet dat dat een stinklucht was. Reclame heeft het na decaden en decaden voor elkaar dat we dat nu inmiddels wel vies zijn gaan vinden. Wel goed jack en lekkere winddichte trui. Verbaast me dat winkels dicht waren. Dat stuk Jacopsroute 1 (en 2) heb ik twee jaar geleden gefietst. Altijd een noten rozijenen brood mee en stokbrood onderweg. Een pot pindakaas doet wonderen ook als niets hebt om het op te smeren. dompellaartje en theezakjes, bord, zakmes en mok, afgeknipte plastic laarsen waar regenbroek net over heenvalt. Gr. Rob
alime schreef:
sparge schreef:Hallo allemaal!

Nu ben ik aan het kijken wat handig is om allemaal mee te nemen. We gaan 8 dagen fietsen en verblijven in B&B/hotels oid.

Dit lijstje heb ik nu gemaakt:
- shirt met lange mouwen
- liga/fruitkicks voor 1 week (ongeveer 32 stuks)
- reparatiesetje voor de fiets
- regenpak / poncho
- fleeche trui oid
- verzorging/toilettas
- medicijnen e.d.
- lange broek
- fotocamera
- 2 fietsrouteboekjes
- uitgeprintte voucher fietsbus
- portemonnee met contant geld en passen
- 8x onderbroeken
- 8x t-shirt
- 8x sokken
- fietsbroekje
- papier en pen om een reisverslagje te maken
- ...

Heb je nog advies wat we zeker mee moeten nemen?
:?:

Bedankt alvast!! :o
Wat een boel kleren en eten.
Zoals al gezegd, kleren kun je onderweg iedere dag met klein handwasje doen. 3 of soms gewoon 2 t-shirts, 2 paar sokken, 2 onderbroeken. iedere dag kort wasje. En als dat niet kan, trek je gewoon de spullen van de vorige dag aan. In mijn jeugd kreeg ik ook maar 1 onderbroek per week. Vies ben je echt niet als je een dag of twee in hetzelfde fietst, dat is gewoon het idee dat je vies bent. Je stinkt wellicht een beetje, nou en? Vroege had iedereen zijn eigen luchtje en je wist niet beter en je wist niet dat dat een stinklucht was. Reclame heeft het na decaden en decaden voor elkaar dat we dat nu inmiddels wel vies zijn gaan vinden. Wel goed jack en lekkere winddichte trui. Verbaast me dat winkels dicht waren. Dat stuk Jacopsroute 1 (en 2) heb ik twee jaar geleden gefietst. Altijd een noten rozijenen brood mee en stokbrood onderweg. Een pot pindakaas doet wonderen ook als niets hebt om het op te smeren. dompellaartje en theezakjes, bord, zakmes en mok, afgeknipte plastic laarsen waar regenbroek net over heenvalt. Gr. Rob
We zijn ondertussen al geweest en qua kleding ging het prima met wat minder spullen. Maar het eten en drinken onderweg: er was echt niets open! :-(