Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bericht van kennisgeving - Forum Wereldfietser

Bericht van kennisgeving

Op het moment dat je in een topic hebt gereageerd krijg je een bericht hier over.
Handig.
Tot nu toe kon je in het bericht een regel aanklikken om direct naar het bericht te gaan.
Zojuist echter moest ik ineens eerst inloggen. Nieuw beleid, of toeval.

Peter

Waarschijnlijk heeft dit niet zozeer te maken met een nieuw beleid van de wf als wel de beveiliging van je pc. Jouw pc heeft al die tijd je wachtwoord onthouden en doet dat nu niet meer. Dat was bij mij namelijk het geval.

De pc fanaten onder ons zullen het vast beter kunnen uitleggen.

Leuk blancha,

maar klopt niet. MijnPC doet heel braaf mijn wachtwoord onthouden. Ik hoefde ook alleen maar op inloggen te drukken.
Wat er `vroeger`gebeurde dat ik niet ingelogd het bericht kon lezen.

Mijn bladerprogram 9Firefox, maakt zelf een apart tabblad daar voor aan.

Peter

Nou zo werkt het anders wel met mijn pc.
Mijn antwoord was niet als 'leuk' bedoeld maar als mogelijke handreiking, Peter. :?

Ik heet trouwens geen blancha maar blanche :wink:

Sorry BLANCHE,

ik was.

a. erg slordig met typen

en

b. was leuk ook niet als LEUK bedoeld :(

Peter

Eens in de zoveel tijd moet ik ook opnieuw inloggen en dan gaat het weer een hele poos gewoon goed.

Weet je zeker dat je geen cookies hebt weg gegooid?

Ik heb dat idem als Haike.
Na cookies verwijderd te hebben sowieso en als ik een week op 3, 4 niet op het forum ben geweest.

cookies opruimen gebeurd bij mij door mijn beveiliging :wink: van mijn webbrowser (mozilla firefox).

Nu doetie het gewoon weer. Blijkbaar een eenmalige hick-up van mijn eigen systeem.

Wat mij betreft vervalt dus mijn vraag.

Peter

Ach ja, mijn computer vult zelf de codes in als ik een sneltoets gebruik: hoef ik niet iedere keer dat hele wachtwoord (32 "Chinese" karakters) in te toetsen :D.