Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, dinsdagavond 2 september. - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, dinsdagavond 2 september.

Wegens succes geprolongeerd.
Eerste dinsdag van de maand. Fiets mee in een Rondje Amsterdam.
In rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen door Amsterdam en omgeving. Vertrek om 19.00 uur Berlagebrug Amsterdam. Terugkomst vóór 22.00 uur. Denk aan verlichting.
Je hoeft je niet op te geven.

Tot ziens.
Koert Schouten.

klinkt leuk!... ik ben van de partij!

Hoi Koert,

ik ben van de partij. Ik weet niet waar wij precies bij de Berlagebrug afspreken, maar ik zit waarschijnlijk bij de FEBO nog even iets weg te werken :lol:

Carla die komt -waarschijnlijk- ook mee. En Loes misschien ook, al zal ik haar wel helpen moeten herinneren.

Eric

Jongens en meiden,

Dat belooft gezellig te worden. Zorg dat je verlichting bij je hebt. Of we het vóór donker redden is niet zeker.
Ik heb er zin in en beloof me in te houden. Topconditie na bedwingen Mt. Ventoux en tocht Carpentras - Nederland.

Groeten, Koert.

Helaas zit ik vanavond in de trein.

Koert,

Als deel van de harde kern ben ik ook weer bij!
Ik probeer ook een paar andere fiesters mee te slepen.

Ben net terug van een week in de steile heuvels van noord Engeland - de benen moeten weer wennen aan vlakke asfalt!

Tot vanavond,

James
ha Koert , wat is globaal de route vanavond? groet rene.

Wijs me een richting en noem me je wensen en we maken er een mooie tocht van. Met mij kun je alle kanten op.
Hartelijke groet,
Koert.

Ondanks het gespetter in het begin van de avond werd het toch weer een geslaagd Rondje Amsterdam.
In een ontspannen sfeer toerden we al kwebbelend langs de zuidoostkant van Amsterdam en deden daarbij Ouderkerk, Abcoude, Diemen en Amsterdam Oost aan. In Abcoude werden we met warme chocolademelk gereanimeerd. Dat de dagen korter worden is al weer goed te merken; door de dikke wolken viel de duisternis al extra vroeg in.
Om toch wat meer mensen op de fiets mee te krijgen proberen we het volgende keer op de eerste woensdagavond van de maand, dus 1 oktober 2008, 19.00 uur Berlagebrug.
Groeten, Koert
.

Prachtig stukje fietsen weer Koert!
Enne - Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding! Onder m'n regenpak en Seal-Skin's (sokken) was ik 100% droog bij thuiskomst.

Tot 1 october!

James

Froggy schreef:Enne - Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding! Onder m'n regenpak en Seal-Skin's (sokken) was ik 100% droog bij thuiskomst
Hoi James,

welk merk en type regenjas heb jij? Wij zoeken nml al een tijdje een goeie regenjas die 100% waterdicht is.

Groeten,

Dennis & Marijcke.

Foto's?
Of regende het te hard?

Dennis & Marijcke schreef:
Froggy schreef:Enne - Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding! Onder m'n regenpak en Seal-Skin's (sokken) was ik 100% droog bij thuiskomst
Hoi James,

welk merk en type regenjas heb jij? Wij zoeken nml al een tijdje een goeie regenjas die 100% waterdicht is.

Groeten,

Dennis & Marijcke.
Ik gebruik een Gore Bike Wear Paklite jas - niet goedkoop maar wel helemaal waterdicht en ademend! Aanrader!

Zoiets:
Afbeelding

Ha, Blanche,

Laten we afspreken dat jij er volgende keer 1/10 bij bent om foto's te maken?! Voor een beetje extra PR ook handig.

Groeten, Koert.

Koert Schouten schreef:Ha, Blanche,

Laten we afspreken dat jij er volgende keer 1/10 bij bent om foto's te maken?! Voor een beetje extra PR ook handig.

Groeten, Koert.
Tis een beetje lastig voor me om op een werkdag even naar Amsterdam s'avonds te komen. Jammer maar geen optie dus, sorry

Blanche schreef:
Koert Schouten schreef:Ha, Blanche,

Laten we afspreken dat jij er volgende keer 1/10 bij bent om foto's te maken?! Voor een beetje extra PR ook handig.

Groeten, Koert.
Tis een beetje lastig voor me om op een werkdag even naar Amsterdam s'avonds te komen. Jammer maar geen optie dus, sorry
Dan maar een foto van regen-fietsers in Amsterdam:

Afbeelding

Froggy schreef:
Ik gebruik een Gore Bike Wear Paklite jas - niet goedkoop maar wel helemaal waterdicht en ademend! Aanrader!
OK bedankt. Ik ga binnenkort even wat adressen in A'dam af, misschien dat ik een aanbieding kan vinden.

Dennis

bij Bever hebben ze van 11 tot 20 September uitverkoop, misschien dat je daar een slag kan slaan??

Koert,

goed dat we op woensdag gaan fietsen. Het was vandaag -woensdag- namelijk veel mooier weer :lol:

@dennis & marijcke: Er is bij bever een aanbieding voor een heel erg goede regenvest van Rab (Rab Drillium), gemaakt van het erg goed ademde en waterdichte eVent. Het is ook wat langer aan de achterkant, perfect om te fietsen. Nog nooit zo'n goede en lichte regenjas gehad! :)