Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rose Versand Bocholt - Forum Wereldfietser

Rose Versand Bocholt

Bij de grensovergang Dinxperlo in de Achterhoek worden steeds meer wereldfietsers gesignaleerd op weg naar Rose Versand in het Duitse Bocholt.
Wie heeft ervaringen met dit bedrijf en hoe zijn die ervaringen?

Ervaring: bestellingen via internet en op tijd geleverd. Op een gegeven moment (misschien al na de eerste bestelling?) krijg je een dikke catalogus toegestuurd met veel van hun produkten, verder door het jaar heen nog 1 of 2 flyers met updates.
Kijk vooral ook even naar bike-components.de. Zelfde soort ervaring, geen catalogus maar dat vind ik ook niet nodig, zeer scherpe prijzen en maar 4 euro bezorgkosten.

groet,
Peter.

Ook ik heb er een aantal keer wat besteld, en ik heb er eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee.
Ze hebben een enorme keuze, levering gaat snel en is niet zo prijzig, goede service en coulance en je kan alles ook nog eens in het Nederlands doen, er is namelijk een hele Nederlandse afdeling.

Tja, een positief verhaal dus....

Maare Bert ik weet ook een leuk bedrijfje voor jou. Zit in de Westerstraat..... :lol:

Heb er wel eens wat besteld en dat werd vlot thuis geleverd. Ondertussen ook al een paar keer in Bocholt geweest. Veel spullen en als je wat nodig hebt of wil vragen nemen ze de tijd voor je. Inderdaad je kan er ook gewoon met nederlands terecht.
Leuk detail vind ik de 'sigaretten'-automaat die buiten voor de deur staat met daarin diverse soorten binnenbanden.

Je bedoelt zoiets: Afbeelding

Deze was in Dresden, je vind ze overal in Duitsland waar veel gefietst wordt.

Onderweg tijdens mijn huidige reis, ben ik ook in Bocholt geweest. Mooie zaak, vooral erg ruim opgezet maar in de catalogus vind je meer dan er daar aanwezig is. Veel keus in tassen, gereedschap en kleding, minder is reisfietsen.

groet vanuit Teheran

Harry

Hebben er meerdere fietsen gekocht (2 mtb,s en 1 race fiets), goed advies en service.
Met name advies waarbij het bij vele (sport)fietszaken nogal wat aan mankeert.....

harry-fietsenaar schreef:Je bedoelt zoiets: Afbeelding

Deze was in Dresden, je vind ze overal in Duitsland waar veel gefietst wordt.

Onderweg tijdens mijn huidige reis, ben ik ook in Bocholt geweest. Mooie zaak, vooral erg ruim opgezet maar in de catalogus vind je meer dan er daar aanwezig is. Veel keus in tassen, gereedschap en kleding, minder is reisfietsen.

groet vanuit Teheran

Harry
Dit apparaat hangt ook bij onze lbs. Doet me meer aan een condoomautomaat denken :?.

Dit apparaat hangt ook bij onze lbs. Doet me meer aan een condoomautomaat denken Confused.
Dat komt vast door de geur van het verse rubber :P

Wat betreft Rose: goeie zaak, al diverse malen gekocht, altijd tevreden, ook over service, advies, ruilen e.d.

Roef