Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA Koga GlobeTRaveller (GTR) Verkocht - Forum Wereldfietser

TKA Koga GlobeTRaveller (GTR) Verkocht

Vorig jaar gekocht in agustus met grootse plannen. Heb echter een slechte rug en heb sinds een paar maanden weer uitstraling in mijn linkerbeen (hernia). Ik durf gewoon niet weg en nu blijft mijn fiets stil staan. Na overleg met de vriendin nu toch maar te koop gezet, ik wil denk ik een ligfiets gaan proberen. Wat heb ik te koop:
Koga GlobeTRaveller mt 57 cm. (GTR) (heb er nu zo'n 800 kilometer op gefietst en de fiets heeft net de 1000 kilometerbeurt gehad)
Ortlieb Backroller Classic (grijs) en Vaude RoadMaster Front (Grijs-Zwart)
Ortlirb Ultimate 5 Stuurtas en Ortlieb RackPack (zwart)
Er komt evt. bij een Coleman X2 tentje (3,7 kilo voor 2 personen).
Een liefheber kan er zo mee weg fitsen, alles in één koop. De fiets kostte me in augustus 2007 2099 euro, rekening ter inzage. De fiets is nog ruim een jaar verzekerd. Heb wel een prijs in mijn hoofd en dat is 1700 euro. Hier wil ik niet van afwijken. Het is een boel geld maar de fiets is dan ook nagenog nieuw. Ik hoop dat dat wat duidelijk is opd e foto. Heb een 40 kilometer met gevulde tassen gefietst om te proberen en verder zijn de tassen nooit meer gebruikt.Bekijk de foto maar eens en wie weet, is er een gegadigde. Het wordt tijd dat er iemand wel op gaat fietsen. Heb er wel een ander stuur op gezet en het Specialized zadel wordt weer geruild voor het nieuwe Brooks zadel wat nooit gebruikt is. Heb er nog wat kleine dingetjes bij zoals binnenbanden enz, en dat mag allemaal mee in de koop. Mail me maar indien interesse, fotoos kan ik je altijd toemailen..

Roeland

Afbeelding

Misschien ten overvloede, ik heb er een ander AXA slot op laten zetten en dit is ook meegenomen in de verzekering.. Er zit nu een AXA SL9 slot op en die hebben geen problemen (voor ozver bekend). Het linkje schijnt niet te werken dus ik probeer nog even wat anders.

Misschien werkt dit linkje...

http://i186.photobucket.com/albums/x301 ... ietsje.jpg
Iemand heeft net mijn advertentie verbeterd, hardstikke bedankt daarvoor :-)
Hier heeft men nog even wat foto's van wat er allemaal bij zit. Het tentje is opgezet voor de foto's en het wordt saai, ook daarna nooit meer gebruikt. Had het gekocht omdat je lekker wat ruimte maar wat meer gewicht hebt. Bij mooi weer laat je de voorluifel weg (evt. neem je het niet eens mee) en anders heb je een extr ruimte om wat spullen op te bergen en wie weet, kun je er wat onder koken. Gewicht tent 4 kilo volgens de Vrijbuiter.
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding