Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen komende zomer - Forum Wereldfietser

fietsen komende zomer

Gezocht iemand om komende zomer een aantal weken te fietsen,
europa heeft voor mij genoeg te bieden.

Leuk zou zijn 'een toffe madame', die een stukje van de werreld(europa) wilt zien.

En uitgestippeld pad is leuk, soms is het fijn om niet te weten waar je terecht komt.

Ik ben zelf 35, vooraf kunnen we een paar tochtjes maken om elkaar wat te leren kennen.

Groeten,

Hoi "herewego",
Misschien leuk voor de geïnteresseerden om iets meer van jezelf te vertellen. Ben je zelf ook een "toffe madame", heb je al eerder fietsvakanties gedaan, ga je kamperen, wat zijn je dagafstanden, dat soort dingen. De kans dat je gelijkgestemde maatjes treft wordt m.i. nog groter.
Succes, en inderdaad kan je in Europa wel een hele tijd vooruit,
jim

Nee zelf ben ik een hoogst oninteressant mens, maar daar kom je niet meteen voor uit.

Nee serieus, ik ben een man van 35 jaar oud. Ik 'vakantiefiets' nog niet erg lang. Veel heb ik in feite niet over mezelf te vertellen.

Wat zou je anders verwachten?

Nee ik hou vooral van de rust, natuur. Het vergeten van tijd, datum en dag.

Groeten

wwwillem schreef:Nee zelf ben ik een hoogst oninteressant mens, maar daar kom je niet meteen voor uit.

Nee serieus, ik ben een man van 35 jaar oud. Ik 'vakantiefiets' nog niet erg lang. Veel heb ik in feite niet over mezelf te vertellen.

Wat zou je anders verwachten?

Nee ik hou vooral van de rust, natuur. Het vergeten van tijd, datum en dag.

Groeten
:?: :roll: :?: WWWillem, heb je nou twee gebruikersnamen of neem je hier een aantal mensen in de maling?

Madeame Blanche :wink: