Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tka: giant expedition LDS maat L, - Forum Wereldfietser

tka: giant expedition LDS maat L,

Fiets is in uitstekende conditie. Tot nu 2565 km gefietst (staat ook op teller). De maat (L) is helaas te groot voor mij blijkt nu. Lange afstanden zijn voor mij niet mogelijk met deze fiets. Verder uitstekende kwaliteit. Fiets wordt geleverd inclusief kilometerteller, standaard, snelbinders. Mijn man heeft dezelfde en wil deze de komende 10 jaar niet meer missen.

Specificaties:
Omschrijving Sportieve, recreatieve vakantiefiets, All Road Travel
Gewicht +/- (Kg) 16.4 (Lds)
Frame Giant AluxX aluminium oversized frame
Versnellingen Shimano Deore LX met 27 versnellingen
Remmen Magura Firm Tech
Voorvork Rigid, Boxer type voorvork
Componenten Verstelbare stuurpen, geveerde zadelpen, voorzien van lowriders en achterdragers
van tubus RVS holle buis (heavy duty), batterij power-led koplamp, barends, anti-lekbanden
Kleur Mat Zwart
Framemaat L (Lds)
Nieuwprijs 2005 € 1499.-

Schande fietsenmaker (wie was het?), of was je eigenwijs?
Wim
fam. grefte schreef:Fiets is in uitstekende conditie. Tot nu 2565 km gefietst (staat ook op teller). De maat (L) is helaas te groot voor mij blijkt nu. Lange afstanden zijn voor mij niet mogelijk met deze fiets. Verder uitstekende kwaliteit. Fiets wordt geleverd inclusief kilometerteller, standaard, snelbinders. Mijn man heeft dezelfde en wil deze de komende 10 jaar niet meer missen.

Specificaties:
Omschrijving Sportieve, recreatieve vakantiefiets, All Road Travel
Gewicht +/- (Kg) 16.4 (Lds)
Frame Giant AluxX aluminium oversized frame
Versnellingen Shimano Deore LX met 27 versnellingen
Remmen Magura Firm Tech
Voorvork Rigid, Boxer type voorvork
Componenten Verstelbare stuurpen, geveerde zadelpen, voorzien van lowriders en achterdragers
van tubus RVS holle buis (heavy duty), batterij power-led koplamp, barends, anti-lekbanden
Kleur Mat Zwart
Framemaat L (Lds)
Nieuwprijs 2005 € 1499.-
Heb je ook geinformeerd wat een frame in de juiste maat kost, plus het overzetten van de onderdelen?