Hallo,

omdat ik mijn studie beeindig ben ik aan het denken waarheen ik ga reizen na de zomervakantie en met wie. Ook gaat de fietstocht naar Barcelona niet door deze zomer omdat mijn vriend zijn knie kapot heeft. Nu heb ik alleen een vakantie naar Turkije nog staan 13-23 augustus.

De tijd erna heb ik een zee van ruimte waarin ik graag een uitdagende bijzondere tocht wil maken van enkele maanden (sept t/m dec 2008 of misschien pas jan-juni? 2009). Waarheen maakt me niets uit want ik vind heel veel landen, streken mooi. Europa is nog veel te zien voor mij (vooral balkan en scandinavie) maar het liefst erbuiten.

Ik ben een jongeman van 20jaar en heb alleen nog maar ervaring met fietsreizen in Belgie-Duitsland-Luxemburg-Frankrijk-Engeland en Denmarken. Wel heb ik nog nooit problemen gehad en fietste ik op de tochten die ik heb gemaakt een daggemiddelde van 110-130km gedurende 1-3 weken. Rustiger aan vind ook prima uiteraard, zeker nu ik een langere tocht wil maken.

Ook de tijd voordat ik naar Turkije ga kan ik op reis (van nu tot 12aug). Er zijn dus heel wat mogelijkheden en ik sta overal voor open! Nu wil ik eerst nog een geschikte reispartner vinden waarmee het klikt.
Ik kan vanaf nu tot en met de zomer van 2009 dus bijna altijd! Alleen in augustus 10 dagen niet en ik wil tussen nov en jan een tijd in nederland zijn omdat ik een toelatingstest moet doen als ik 21 ben (vanaf november kan dat dan).

Omdat ik naar vrijwel alle landen wel ooit heen zou willen en nog niet veel heb gehad heb ik zo geen voorkeur voor een bepaald land en vind ik het belangrijker om een goede reispartner te vinden. Ik stel voor allereerst mailen of msn'en over onze interesses en dan spreken we wel eens af om elkaar te ontmoeten en wellicht samen een tochtje hier in nederland maken.

Leeftijd vind ik niet zo belangrijk maar aangezien ik 20 ben denk ik aan een persoon van 18-30.
Dus heb jij interesse om met zn 2en te fietsen in landen die iig verder liggen als de genoemde landen waar ik al heb gefietst neem dan contact op, hier op het forum of mail of msn: josvromans@hotmail.com