Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De Vakantiefietser op de Russische Televisie - Forum Wereldfietser

De Vakantiefietser op de Russische Televisie

Pas op SPAM! :oops: Op de Russische televisiezender NTV (100 miljoen kijkers) staat een stukje over fietsen in Nederland. En raad eens, ze hebben mijn Koga geleend en hebben opnamen in de winkel gemaakt. Grappig hoor! Je ziet zelfs klanten die een fiets kopen. :lol:

Hier is de link zoals ik die op mijn site heb gezet. Ik hoop dat het filmpje nog even po de NTV-site blijft staan, want ik weet niet hoe ik het moet opnemen om voor het nageslacht te bewaren (ik ben geen wizzkid)

http://www.vakantiefietser.nl/winkel/in ... televisie/

Binnenkort een nieuwe vestiging van de Vakantiefietser in Moskou? :wink:

Spam...

Maar wel leuke spam... :wink:
Eric Schuijt schreef:Ik hoop dat het filmpje nog even po de NTV-site blijft staan, want ik weet niet hoe ik het moet opnemen om voor het nageslacht te bewaren (ik ben geen wizzkid)
Klik op deze link en kies voor opslaan.

Nessie schreef:Binnenkort een nieuwe vestiging van de Vakantiefietser in Moskou? :wink:
Als je goed naar het filmpje kijkt wijst Eric diverse plaatsen op de Wereldkaart aan waar hij een vestiging gaat openen. Lekker makkelijk hoeven we niet meer al die reserve onderdelen mee te slepen :lol:

Is er iemand die mij globaal kan vertellen wat er verteld wordt?

Er wordt verteld wat er onder het filmpje staat, alhoewel de reporter Sergei wat bloemrijker is in z'n verhaal. De Babelfish vertaling is niet slecht - wel gebroken engels natuurlijk maar op zich dekt het de lading van de reportage. Gebruik wat fantasie en eigen interpretatie, net zoals je fantasie nodig hebt om sommige Russen te begrijpen als ze engels spreken. :)

Wie houdt er nu niet van spam?