Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaartstocht 2008 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Hemelvaartstocht 2008

Demy schreef:
Leon schreef:Heeft of weet iemand een kaartje van het knooppuntennetwerk ten oosten van Roermond? Ik bedoel Roermond-Echt-Vlodrop ongeveer. Het staat niet op mijn netwerkkaart, niet op de LF kaarten en in Maastricht is het ook niet te koop.
Dank,
Leon
Ken je deze ook? http://planner.holland.com/fietsroutes/ ... te=default
Jawel, maar het gaat me om de knoopunten met de nummertjes, want we gaan nummertjes fietsen.
Leon

Leon schreef:Heeft of weet iemand een kaartje van het knooppuntennetwerk ten oosten van Roermond? Ik bedoel Roermond-Echt-Vlodrop ongeveer. Het staat niet op mijn netwerkkaart, niet op de LF kaarten en in Maastricht is het ook niet te koop.
Dank,
Leon
Bedoel je zoiets?
De openstreetmap - cyclemap kan je ook downloaden voor de GPS maar ik weet niet of de knooppunten erop staan.

Leon schreef:Heeft of weet iemand een kaartje van het knooppuntennetwerk ten oosten van Roermond? Ik bedoel Roermond-Echt-Vlodrop ongeveer. Het staat niet op mijn netwerkkaart, niet op de LF kaarten en in Maastricht is het ook niet te koop.
Dank,
Leon
Yep, heb ik ook bij me, met de punten 70, 71 & 72 bedoel je?
Op mijn Falk 1:50.000 kaart staan wel de knooppunten, niet de routes er tussen aangegeven, maar die zijn toch bewijzerd.

Ga weer door met inpakken, tot vanavond,

Maarten

Iemand heeft me al de papieren versie geregeld, zoals alles via dit forum snel geregeld kan worden 8) 8) 8)
Leon

ik kon helaas niet mee maar ben natuurlijk wel benieuwd hoe het was.

Zo te zien zit iedereen nog in de roes van het weekend...

Het was weer als thuiskomen, na de winter, home sweet home op de camping, wat een weertje wat een sfeertje :D :D :D

Hallo, allemaal.

Ik ging woensdag al naar Weert, kwam in de trein Lars tegen en samen beloten wij om te fietsen van Eindhoven naar de camping in Weert. Om dat die natuur campings nog al afgelegen liggen, moesten wij best wel zoeken en reden wij natuurlijk een paar keer verkeert en dat was niet echt :evil . Een maal op de camping aangekomen hadden wij 80 km gefietst.

Donderdag ging ik met de snelle fietsers mee, maar dat ging mij net iets te snel, omdat ik ook graag iets van de omgeving wil zien. Ik had bij sommige het idee dat zij alleen maar tijdens deze reis hun voor wiel hebben gezien. Ik zie liever wat anders.

Dit kreeg ik dan ook te zien op vrijdag, omdat Bert Sitters met de wat langzamere groep mee fietste. Hij liet ons tijdens een mooie en soms zware klim partij. al het moois zien wat Limburg te bieden heeft, veel biddende figuren. Bedankt Bert, ik heb erg genoten en de groeps sfeer was zeer goed.

Op zaterdag moest ik helaas weg, en bleef slapen met Sietske, bij een vriend op de fiets. IK vertrok al vroeg naar Weert en deed er lang over omdat ik veel foto,s gemaakt heb. IK reed 95 km.

Omdat een scooter tegen mijn tas aanreed verloor ik mijn evenwicht en viel op de grond, waarbij mijn achter derailleur erg beschadigd was. Ik ging toen maar naar huis en heb er een andere op gezet.

iedereen dedankt, ik vond het zeer leerzaam en vond de groeps sfeer zeer leuk en goed, en kom zeker nog eens terug in het mooie Limburg.

groet van Mario

Hallo Allemaal,

Het was een leuk lang weekend. We zijn vandaag thuis gekomen.
Een groep van 10 is van Oirsbeek (vlak voor Sittard) met een mooie boog om Sittard naar Weert gefietst. De beheerder van camping Wega had al wel verwacht dat er een paar fietsers terug zouden komen. Daarna zijn er nog 7 fietsers doorgefietst richting 's Hertogenbosch. En vandaag nog met z'n tweeen naar Amersfoort.

Er staan wat foto's op:
http://www.xs4all.nl/~wagemaw/WFHemelva ... index.html

Groeten, Annie en Wouter

Afgelopen weekend heb ik met mijn vriendin de mergellandroute gefietst. Daarna zijn we belgië doorgestoken naar Weert toe. Onderweg zijn we een groep van jullie nog tegengekomen (tussen de grens en de zuid-willems vaart).

Ook wij hebben op camping de grensheuvel en wega gestaan. Na de overnachting in Weert zijn we uiteindelijk naar station Eindhoven gefietst om met de trein terug naar huis te gaan.

Een andere keer trekken we weer met jullie mee.

Michiel.

mooıe fotos alles ık was ın nederland was ık zeker er bıj maar ık ben nu onder weg naar iraq met de fiets ık ben nu ın turkıje www.shant2iraq.com :lol:

Erg leuk die foto's Wouter!

Ik vond het een super geslaagd weekend. Leon en Anita, bedankt voor de organisatie! En natuurlijk alle wereldfietsers bedankt voor hun prettige gezelschap! En de weergoden bedankt voor het fantastische weer!

Karlijne