Hallo beste forumbezoekers,

ik wil jullie bedanken voor alle goede ideeën die hier te vinden zijn en al dat goede advies dat jullie hier zonder enig voorbehoud, graties en voor niets delen. Ik lees het sinds vorig jaar augustus of ergens daaromtrent (heb sindsdien de fietsbacil te pakken gekregen) en ik heb de afgelopen paar dagen mijn "kampeerstage" gehouden in Vlaanderen. Vanaf begin juli wil ik namelijk zo'n drie en een half duizend kilometer in Noorwegen fietsen en dan moet alles in orde zijn!
Mede dankzij jullie heb ik een paar top fietsdagen gehad en er gaan er nog vele honderden (hoop ik) volgen! De onverharde heuvelpaadjes rond o.a. Leuven sneuvelden onder het geweld van mijn fiets (een Santos Travelmaster 26" alu) alsof het een stel versgebakken patatten was, overgeleverd aan een roedel uitgehongerde wereldfietsers. Wat een veelvraat!
Dankzij allerlei handige tips van hier had ik de beschikking over goed werkende spullen en ik heb er alle vertrouwen in dat ik een geweldige 6 weken in Noorwegen ga hebben :D

Dat wilde ik nou effe kwijt, ik hoop ook hier nog vaker te komen en dan ook wat advies te kunnen brengen ipv alleen maar te komen halen :oops:

Veel fietsplezier en goede zin allemaal!

Maarten