Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Visum voor Kyrgyzstan - Forum Wereldfietser

Visum voor Kyrgyzstan

Een standaard visum voor Kyrgyzstan is 1 maand geldig.
Maar ik wil langer dan een maand wegblijven.

Via diverse visumbureaus en artikelen op internet krijg ik tegenstrijdige informatie. Zo zou een visum voor langere tijd 150 euro plus 40 euro voor de administratie kosten en ook werd een keer gezegd dat ik een uitnodiging nodig heb.

Wie weet hoe het precies zit?

Hoi Hans,

Ik heb een 1 maand geldige visum zonder uitnodiging gekregen; geen probleem hier dus.
Heb je al eens bij de ambassade geinformeerd? Deze zit in brussel. je kunt een meelke sturen naar: kyrgyz.embassy@skynet.be of even bellen: 02.640.38.83 of 02.640.18.68 (weet niet of deze gegevens nog juist zijn, heb ze van indernet afgehaald...)

Kirgisië is in ider geval prachtig, maar ook superzwaar, slechte hygiene en de slechtste wegen die ik tijdens mijn reis ben tegengekomen. Kortom, ik zou er graag nog een keer heengaan :D

Je kunt je visum in Bishkek verlengen met een maand. Is in 1 tot 2 dagen geregeld.
groet,
Bernadette

Hoi,

Heb gebeld naar de ambassade zelf (hier in België) omdat ik deze zomer ook 6 weekjes daar ga rondfietsen.
Een visum langer dan een maand kan je enkel hier kopen.
Je krijgt dan een visum voor 3maand en dit kostte mij 110eur.

Groetjes

Dennis