Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ee n dag niet gefietst - Forum Wereldfietser

Ee n dag niet gefietst

Dag iedereen,

Komt het wel eens voor dat jullie een hele dag niet fietsen?

Vandaag was een van de zeldzame dagen in het jaar dat ik helemaal niet gefietst heb. De vorige keer dat me dat overkwam was toen ik ziek was in januari. Maargoed - vertrek vertrek ik voor 6 dagen naar de Eifel - dus kan ik weer heel wat inhalen 8)
Nald schreef:Dag iedereen,

Komt het wel eens voor dat jullie een hele dag niet fietsen?

Vandaag was een van de zeldzame dagen in het jaar dat ik helemaal niet gefietst heb. De vorige keer dat me dat overkwam was toen ik ziek was in januari. Maargoed - vertrek vertrek ik voor 6 dagen naar de Eifel - dus kan ik weer heel wat inhalen 8)
Wanneer vertrek je? :wink:

(Komt nooit voor. Zit altijd wel even, al is het op weg naar het werk, op de fiets.)

Vrijdag vertrek ik. Met de trein naar Limburg en van daaruit een rondje Eifel doen en met de trein weer terug, is het idee. Kwam ik er alleen achter dat er werk aan het spoor is :roll: , maarja - dat mag de pret niet drukken, vooral niet omdat het prima weer lijkt te gaan worden.

Plan is om vanuit Heerlen een toertje te maken via Monschau - Daun - Cochem - Bollendorf (vaste pleisterplaats van de gehele familie, tegen de Luxemburgse grens langs de Sauer die aan de andere kant Sûre heet) en Verviers terug naar Limburg om daar weer vrolijk in de trein naar huis te stappen.

:D

Nald schreef:Vrijdag vertrek ik. :D
Yep, er komen zomerse fietstijden aan. Geniet ervan. :wink:

Maar gisteren wel weggespoeld tijdens koninginnendag in Rotterdam en m'n knie tegen een paaltje gestoten bij het opruimen :roll:

Nald schreef:Maar gisteren wel weggespoeld tijdens koninginnendag in Rotterdam en m'n knie tegen een paaltje gestoten bij het opruimen :roll:
Wat een domme pech! Goed verzorgen, die knie. The Queen heeft de hele dag in het Noorden in het oranjezonnetje gewuifd en gelachen. :wink:

Hier was het ook droog en ja het komt wel eens voor dat ik een dag niet fiets.

En wat die knie betreft; Arnica massage olie van Weleda doet wonderen. :wink: ook heel goed voor als je onderweg bent.

Ik heb dit jaar nog nauwelijks gefietst. Alleen hier in de buurt van Zeist en iets verder weg in Ghana. Zie www.rutgersreizen.nl. Afgelopen weekend heb ik in Luxemburg een rondje Nommern, Ettelbruck, Diekirch, Mullertahl gereden. Was heel erg lekker weer. Nou ja als ik ga fietsen heb ik altijd mooi weer ha ha!

Rutger

Ik ben inderdaad druk in de weer geweest met een paar huismiddeltjes en veel rust genomen. Hij is een stuk minder dik en voelt een stuk minder pijnlijk dan vanochtend bij het opstaan. Ik denk dat ik morgen gewoon weg ga, na een paar km krijg ik vast door hoe het gaat. Misschien een iets minder ambitieus rondje doen, dan maar.

Edit 18/05 : ik heb geen echt grote last meer gehad gelukkig, maar ik heb wel de kilometers een beetje beperkt gehouden die dagen.