oude werkt ook niet meerRongyos schreef:'t lukt me niet in te loggen op het ledengedeelte van de website met het nieuwe ww van de wikkel van de zojuist binnengevallen Wereldfietser . Geldt de oude nog (die ik natuurlijk niet meer weet...)?
Roef
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ach, het is allemaal mensenwerk... dus je kan af en toe onvolkomenheden verwachten.HansvanderVeeke schreef:Slim hoor Deimor.
Ik kan nu eindelijk een keertje inloggen, maar ik zie niet veel verschil met de niet ingelogde versie.
Het was niet als klacht bedoeld. Maar meer als constatering.Deimor schreef:Ach, het is allemaal mensenwerk... dus je kan af en toe onvolkomenheden verwachten.
Waarom moet er betaalt worden om aan bepaalde kennis te komen? Dat is toch gewoon door fietsers bij elkaar gefietste kennis? Ik krijg ook wel via PB vragen over fietsen, onderdelen, gereedschap, die kennis stel ik voor zover ik er echt verstand van heb, vrij ter beschikking aan derden.HansvanderVeeke schreef:Het was niet als klacht bedoeld. Maar meer als constatering.Deimor schreef:Ach, het is allemaal mensenwerk... dus je kan af en toe onvolkomenheden verwachten.
Ik kan me voorstellen dat je bepaalde informatie achter een wachtwoord wil zetten, deels omdat het alleen voor leden bedoels is zoals notulen, maar het kan ook een manier zijn om 'goede' informatie (bijvoorbeeld landeninformatie) af te schermen zodat mensen lid moeten worden om er gebruik van te maken.
Haike,Haike schreef: Waarom moet er betaalt worden om aan bepaalde kennis te komen? Dat is toch gewoon door fietsers bij elkaar gefietste kennis?
HansvanderVeeke schreef:Haike,Haike schreef: Waarom moet er betaalt worden om aan bepaalde kennis te komen? Dat is toch gewoon door fietsers bij elkaar gefietste kennis?
Begrijp me goed, ik zeg niet dat het moet, maar dat ik het me kan voorstellen.
Ja dat zie ik ook wel, en het gaat me er ook niet om dat het allemaal gratis moet zijn. Maar het is wel gratis vergaarde en doorgegeven informatie.HansvanderVeeke schreef:Een website hosten en onderhouden en administeren en wat er nog bij komt kost geld. Iemand zal dat moeten betalen. Meestal zijn dat de leden van een vereniging en in een ideale situatie heb je daar een sponsor of een donateur voor.
In onze, niet ideale, wereld werkt het vaak zo dat als de een er wel voor moet betalen en de ander niet, dit scheve gezichten trekt.
Ja dat zou dan weleens de consequentie kunnen zijn van die keus. Hier treed de wet van J.C. Cruiyf in werking; "elk voordeel hep ze nadeel"HansvanderVeeke schreef:Daarnaast geef ik je gelijk in het feit dat niet betalende leden ook een hoop (kunnen) bijdragen. Deze toegift zou je afsluiten tegelijk met het afsluiten van de website.