Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gered door Fred en Ed - Forum Wereldfietser

Gered door Fred en Ed

Hallo Lezers,

Vlak voor onze reis naar Iran zag ik in de supermarkt broodbeleg van het merk Fred en Ed. Pindakaas, duo penotti en jam. Verpakt in een superstevige tube, ideaal voor op de fiets.
In Iran gaven Fred en Ed ons net dat duwtje in de rug als we een hongerklap kregen. Het smakeloze pannekoek brood kreeg net dat beetje extra.
Fred en Ed is deze week in de aanbieding bij Dirk van de Broek, 99 cent, volgens mij kan daar geen pot tegen op.

Ik hoop dat dit niet teveel op reclame lijkt en door de wereldfietser reclame toetsingscommissie heen komt.

Veel eetplezier, John.

Hoeveel dozen Fred en Ed heb je bij Dirk gekocht voor de Hemelvaartstocht van Henk Burgler (niet verwarren met Burglar)? Nou begrijp ik de waarde van een parkeerplaats op de camping.
Harm Eendjes weet vast wat Fred en Ed kosten bij de Lidl of de Aldi.

Hallo John,

Fred en Ed in diverse smaken waren te koop op het Paviljoen Fietsen met Kinderen op de Op Padbeurs van dit jaar.
Ik had ook een mooi bericht voor in het tijdschrift in Op Kleine Schaal, maar het is niet geplaatst.
Daarentegen werden wel de hervulbare tubes paginagroot aangeboden, terwijl die regelmatig gaan lekken en je heet water nodig hebt om ze steeds voor opnieuw vullen schoon te maken. Als vrijkampeerder is dat nogal lastig.
Maar als uitgever heb ik niet het laatste woord.
Om mijn website (zie onder) bij beurzen, Op pad2004 vind je de banner naar hun site.
Ik heb hier een doos vol met die tubes. De kwaliteit is echt goed en ik vind het (met kinderen) kamperen ideaal.

fred en ed zijn super! :lol:
Ik heb ze het afgelopen half jaar al regelmatig meegenomen;
helaas kwam bij de winterbivak (wandelen, geen fietsen) de chocopasta uit de andere kant ipv uit de goede...het spul (en de verpakking?) kan kennelijk niet zo goed tegen koude temperaturen.
En vandaag, zittend in het zonentje, achter de boerderij van Marten Gerritsen, zagen we dan ook dat de aanbevolen temperatuur om te bewaren en te gebruiken maar liefst reikt van 18-22 graden (?!?)

groet
Anneke

De chocopasta wordt erg hard als-ie koud is. Een oplossing is om 'm onderin je slaapzak te bewaren 's nachts; dan is hij 's ochtends goed uitknijpbaar en smeerbaar. Ik vind de tubes een uitkomst; scheelt een hoop gewicht en geklieder. Een nadeel is dat het brood veel dikker wordt belegd dan normaal.

Ik kon het ff niet vinden op de site die Theo gaf, dus maar ff zitten zoeken... http://www.fred-and-ed.com is hun site, voor de liefhebbers van Flash (-: