Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:handtekeningen 3 dagen voor de vergadering inleveren bij de secretarisEric Schuijt schreef:Iedereen die in het interim-bestur wilt plaatsnemen kan gewoon tien leden vragen een handtekening te zetten.
Dus als er straks tien mensen zijn die in het interim bestuur willen plaatsnemen en zij hebben ieder tien handtekeningen, dan kan er volgende week zondag dus een nieuw bestuur worden gevormd. Of heb ik het mis?
Laten we denken in oplossingen en niet regels.m-gineering schreef:handtekeningen 3 dagen voor de vergadering inleveren bij de secretaris
De ledenvergadering moet het er ook nog mee eens zijn. Voor de regeltjes zie de statuten.Eric Schuijt schreef:Dus als er straks tien mensen zijn die in het interim bestuur willen plaatsnemen en zij hebben ieder tien handtekeningen, dan kan er volgende week zondag dus een nieuw bestuur worden gevormd. Of heb ik het mis?
Laten we denken in oplossingen en niet regels.Leon schreef:De ledenvergadering moet het er ook nog mee eens zijn. Voor de regeltjes zie de statuten.
Leon
Niet zo zwartgallig John, laten we denken in oplossingen volgens de regels. En ook zonder handen wringen moet dat lukkenjohntelleman schreef:Laten we denken in oplossingen en niet regels.Leon schreef:De ledenvergadering moet het er ook nog mee eens zijn. Voor de regeltjes zie de statuten.
Leon
Gemakshalve ga ik er van uit dat voor de diverse openstaande functies geen rijen capabele vrijwilligers staan.
We mogen in onze handen knijpen als de 6e een interim bestuur komt.
Groeten,
John.
we zijn een vereniging met 2000*15 euro omzet, met netjes gedeponeerde statuten. Die beschrijven de rechten van de leden en beperken de aansprakelijkheid van de bestuurders. Die statuten zijn vooral belangrijk in tijden van problemen. Je wil bijvoorbeeld vooral niet dat de penningmeester formeel geen penningmeester blijkt te zijn, niet bij de centen kan en er wel allemaal heel vervelende brieven in de bus gaan vallen. Dan gaat het pas echt hard!johntelleman schreef:Hallo Marten,
Waarom zijn deze regels zo belangrijk?
We zijn toch een eenvoudige fietsclub en geen multinational?
Mooi we zijn het eens! We verzinnen wat er moet gebeuren, gieten het in een formeel afgedekt kader (is helemaal niet zo moeilijk) en iedereen kan rustig aan het werk zonder stress of de lijken niet uit de kast donderen
Deze club is me te dierbaar om te grabbel te gooien omwille van
een stel onbenullige regels.
Ik ben benieuwd of er, en hoeveel vrijwilligers op dit moment
staan te popelen om de handschoen op te pakken.
O.a. om twee dingen:johntelleman schreef:Waarom zijn deze regels zo belangrijk?
We zijn toch een eenvoudige fietsclub en geen multinational?
Of een penningmeester is ,die wel bij de centen kan, daar te enthousiast gebruik van maakt, en de leden geen regels hebben om de bank opdracht te kunnen geven de rekening te blokkeren.m-gineering schreef:Je wil bijvoorbeeld vooral niet dat de penningmeester formeel geen penningmeester blijkt te zijn, niet bij de centen kan en (...)
Bedankt voor de waarschuwing, dus nog een grotere puinhoop om op de locatie te komenFokko schreef:Beste mensen...
Om e.e.a. te combineren...reisboekenwinkel, de buitensportzaak, een leuk bloesje...of nieuwe schoenen....of iets dergelijks...
ZONDAG ZIJN DE WINKELS OPEN in utrecht !!!
johntelleman schreef:Met de auto komen is niet al te handig.
Parkeergarage La Vie opend zijn deuren niet op tijd...
Ingang: St. Jacobstraat/Rozenstraat
Geopend:
07.00 - 24.00 uur (ma t/m do)
07.00 - 01.00 uur (vr, za)
11.00 - 18.30 uur (alleen koopzondag)
Ook Paardenveld hanteert deze tijden.
Vredenburg lijkt 24 uur per dag open te zijn.
Openingstijden
maandag00.00 - 24.00 uur
dinsdag00.00 - 24.00 uur
woensdag00.00 - 24.00 uur
donderdag00.00 - 24.00 uur
vrijdag00.00 - 24.00 uur
zaterdag00.00 - 24.00 uur
zondag00.00 - 24.00 uur
Groeten,
John.