Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 4-5 april - Forum Wereldfietser

4-5 april

Lex en ik gaan lekker een weekendje fietsen. Waarschijnlijk vrijdag in Noordwijk, dan Noordzeeroute en langs het ijsselmeer/ door Noord holland weer terug. Maar andere routes kunnen worden aangedragen. Dus heb je zin in een gezellig weekendje met een klein groepje, laat dan even weten. Na het paasweekend weet ik wat bikkelen is :D , dus het weer maakt niet uit, als de bollen maar bloeien
Anne

Yiha! Na een vrijdag alleen fietsen in een rondje van eigen huis naar eigen huis op 4/5 april weer fietsen met gezelligheid en kamperen als doel ... en die heerlijke pijn in de benen!
Lex
:D Hoi Anne,

Nou jij hebt de smaak te pakken als nieuw lid! :) Een fleurig idee :!:

Als nu ook de ledenvergadering gehouden zou kunnen tussen de bollen, dan zouden we gelijk genoeg bloemetjes hebben voor het aftredend bestuur en voor het aantredend interimbestuur :wink:

En dan zouden we daarna vrolijk kunnen gaan doen waar we het best in zijn....fietsen :?

en fietsen maakt de kop leeg toch?

- de bollen trekken wel veel meer dan een vergadering :? -
Succes!

Ha Anne,

Kijk dat is idd DE remedie tegen terugvanfietsreisdips. Weer met de fiets erop uit..
Ik ga zondag ook weer fietsen (weer of geen weer), nu in de omgeving van Nijmegen. Ik laat me verassen.

Groetjes, Patrick
We (Wim en ik) hebben even een schitterend rondgefietst door de bollen en de duinen.....de narcissen staan er prima bij! Uitgestrekte gele velden....En het rook ook fantastisch! Ongetwijfeld is het volgend weekend nog kleurrijker. In ieder geval hebben ze niet te lijden gehad van het barre paasweekend! En jullie kampeerlust gelukkig ook niet !!!

Veel plezier! :P

Fokko

Ach, en anders zetten we zelf de bloemetjes buiten, als er niet genoeg bolletjes bloeien.
Blij dat jullie alvast een voorrondje hebben gemaakt, nou kunnen wij met een gerust hart op pad :lol: