Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verjaardag - Forum Wereldfietser

Verjaardag

Ik ben binnenkort jarig en zoek nog wat tips voor dingen die ik kan vragen als (wereld) fietser.

Dus, stel dat jij naar een verjaardag zou gaan van iemand die graag fietst en je wilt een kadotje meenemen van tussen de € 10 en de €15, wat zou je dan kopen?

Het mogen suggesties voor boeken, gereedschap etc. zijn.

Belmet een compass erop - heel handig in steden vind ik!
Zorg dat je een stabiele compass vindt die niet rondjes gaat draaien ald je aan't fietsen ben.

- een buff (muts en sjaal in 1) de echte zijn 15 euro en de onechte (Xenos) 3,50 euro
- lidmaatschap van vereniging de wereldfietser
- een doos waarin je alle gadgets kunt verzamelen die je niet meeneemt :D
HansvanderVeeke schreef:Ik ben binnenkort jarig en zoek nog wat tips voor dingen die ik kan vragen als (wereld) fietser.

Dus, stel dat jij naar een verjaardag zou gaan van iemand die graag fietst en je wilt een kadotje meenemen van tussen de € 10 en de €15, wat zou je dan kopen?

Het mogen suggesties voor boeken, gereedschap etc. zijn.
[reclame alert!!!]

Supercommercieel als ik ben heb ik daar een hele pagina voor :

klik

[/reclame alert!!!]

;)

Beste Hans en Marten,

Hoe ver is het van Baflo/Bawelt naar Kiel-Windeweer?

Je kunt ook kijken in de Lidl in Uithuizen/Oethoezen.

bert sitters schreef:Beste Hans en Marten,

Hoe ver is het van Baflo/Bawelt naar Kiel-Windeweer?
speciaal voor onze OV expert: 19km met de trein, 7 strippen met de bus en 12 minuten lopen ;)
Als aanvulling op Marten: de 19 kn met de trein kost ook nog eens 7 strippen

Met de auto is het 42 kilometer, op de fiets, denk ik, iets langer, maar er is wel een leuke route te plannen binnendoor.

Als ik mijn nieuwe fiets ophaal, hoop ik dat ik hem terug kan fietsen.

Waarom vraag je dat Bert?

Een fietsje van ijzerdraad gemaakt door Yellow uit Zuid-Afrika is een leuk cadeau. Ik heb er nog een paar in voorraad a Euro 15. Echt leuk en fraai.

Foto beschikbaar.

Groeten,
Rutger
HansvanderVeeke schreef:Ik ben binnenkort jarig .........
Gefeliciflapstaart alvast :wink:

Ik vraag meestal landkaarten voor mijn verjaardag, trouwens. Of een mooi boek voor als ik op trainingskamp ben, of een schriftje om aantekeningen te maken voor een reisverslag (dat ik vrijwel toch nooit maak, doch dit terzijde).

Groetjes
Ronald

Hummm... de Rubytec No Battery flash light of een afgeprijsde hoofdlamp misschien?